سهراب بختیاری‌زاده در گفتگو با خبرگزاری برنا:

استراماچونی کار سختی در استقلال دارد/ تیم جدیدم را به‌زودی معرفی می‌کنم/ برای تیم امید آرزوی موفقیت دارم

۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۰۵:۳۹:۱۷
کد خبر: ۸۷۸۴۰۰
استراماچونی کار سختی در استقلال دارد/ تیم جدیدم را به‌زودی معرفی می‌کنم/ برای تیم امید آرزوی موفقیت دارم
بازیکن اسبق استقلال گفت: چیزی که برای من فوتبالی مهم‌تر است موفقیت تیم ملی امید و فوتبال کشورمان است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سهراب بختیاری‌زاده، بازیکن اسبق تیم ملی ایران و استقلال تهران که چندی پیش از سمت مربیگری تیم امید کناره‌گیری کرد، در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص وضعیت فعلی‌اش اظهار داشت: هنوز جایی مشغول به کار نشدم اما با چند تیم مذاکره داشتم و صحبت کردم و امیدوارم به زودی اتفاق خوبی بیفتد و تیم جدیدم را معرفی کنم. فعلا نمی‌خواهم اسمی از این تیم‌ها ببرم، اگر به تفاهم رسیدیم کارم را شروع می‌کنم و در غیر این صورت ترجیح می‌دهم امسال استراحت کنم.

وی همچنین درخصوص کناره‌گیری‌اش از تیم امید گفت: در مورد تیم امید خیلی صحبت کردیم و الان تاریخش گذشته، چون که تغییرات اساسی در  کادر فنی به وجود آمد صلاح دیدم جدا شوم و امیدوارم تیم امید دیده و بیشتر به آن توجه شود. ما که بیرون هستیم باید تیم را حمایت کنیم و تیم خوبی تشکیل شده است. من به اندازه کافی از تیم و تک‌تک بازیکن‌ها شناخت دارم، استعدادهای بسیار خوبی داریم. امیدوارم شرایطی فراهم شود که بچه‌ها بتوانند خیلی خوب خودشان را برای این مرحله آخر آماده کنند که بازی‌های سختی در پیش دارند. زمان مناسبی در اختیار کادر فنی است برای اینکه تیم را آماده کنند.

مدافع اسبق استقلال خاطرنشان ساخت: همان طور که مربی می‌آید یک روز هم بنا بر دلایل مختلف می‌رود و چیز عجیبی نیست. کادر فنی قبلی حرفه‌ای بودند و هستند و با همین تفکر در کارهای بعدی‌شان هم شرکت می‌کنند. کادر فنی فعلی هم کارشان را بلدند تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که امیدوارم بهترین اتفاقات برای تیم ملی امیدمان بیفتد. فوتبال ما همیشه کارهای بزرگی انجام داده، اگر برایشان شرایط بهتری فراهم شود، اردوهای مناسب و بازی‌های تدارکاتی زیاد، این شانس را دارند که ان‌شاءالله بتوانند به مرحله نهایی صعود کنند.

بختیاری‌زاده درپاسخ به اینکه مطالباتش را از فدراسیون فوتبال گرفته یا خیر، افزود: هنوز با من تسویه نکرده‌اند اما حقیقتا زیاد مهم نیست چون زمانی که در تیم امید بودیم شرایط خوب بود، به نسبت شرایط اقتصادی که کشورمان دارد شرایط مالی که باشگاه‌ها و فوتبال ملی دارد این موضوع طبیعی است و مقداری دیر یا زود دارد ولی سوخت و سوز ندارد. چیزی که برای من فوتبالی مهم‌تر است موفقیت تیم امید و فوتبال کشورمان است و دعا می‌‌کنیم مشکلات اقتصادی و مشکلات مالی مردم و جامعه حل شود و مردم بتوانند بهتر زندگی کنند.

کاپیتان اسبق آبی‌های تهران همچنین درخصوص وضعیت استقلال اظهار داشت: زمان شفر استقلال روزهای خوب و بد داشت و بازی‌هایی را از دست داد که اگر می‌توانست با پیروزی پشت سر بگذارد حتی می‌توانست قهرمان شود اما هفته‌های آخر کم آورد. دلایل مختلفی داشت اما دو دلیل عمده‌‌اش این بود که تغییر در سیستم و شکل بازی و انتخاب نفرات زیاد بود و مسئله دوم رفاقتی بود که تیم باید داشته باشد و شاهد آن نبودیم این دوعامل کمک کرد که استقلال نتواند قهرمان شود و از طرفی پرسپولیس شرایط  مناسب‌تری داشت از لحاظ کیفی و فکر می‌کنم استحقاق قهرمانی را داشت.

بختیاری‌زاده در پاسخ به این سوال که آیا استقلال در فصل جدید می‌تواند با استراماچونی موفق شود؟ گفت: کار سخت است. من همیشه گفتم و بازهم می‌گویم شما حتی در تیم‌های بزرگ و فوتبال اروپا هم نمی‌بینید که یک تیم سر فصل ورودی و خروجی‌اش در جذب و از دست دادن بازیکن انقدر زیاد باشد و مربی هرچقدر هم در کارش دقیق و حساس باشد بازهم سخت است و زمان کم می‌آورد که بخواهید یک عده بازیکن را هماهنگ  کنید. استراماچونی تا الان نشان داده مربی جدی و حرفه‌ای است و امیدوارم سال خوبی با استقلال داشته باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز