سعید حسین‌پور در گفتگو با خبرگزاری برنا:

همه در پرسپولیس برای قهرمانی همدل شده‌ایم/ فقط در رده بزرگسالان به استقلال گل نزدم/ توجه کالدرون به جوانان ارزشمند است

۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۰۶:۰۱:۴۹
کد خبر: ۸۷۸۵۸۴
همه در پرسپولیس برای قهرمانی همدل شده‌ایم/ فقط در رده بزرگسالان به استقلال گل نزدم/ توجه کالدرون به جوانان ارزشمند است
هافبک میانی سرخ‌پوشان پایتخت گفت: همه در پرسپولیس برای قهرمانی همدل هستیم و هدفی جز تکرار افتخارات گذشته را نداریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سعید حسین‌پور هافبک جوان تیم فوتبال پرسپولیس قراداد خود را با این تیم تمدید کرد. این بازیکن در این‌باره به خبرنگار برنا گفت: من دو فصل با پرسپولیس قرارداد داشتم که حالا این عدد به سه افزایش پیدا کرد، البته توافقات صورت گرفته بود و فقط امضای قرارداد باقی مانده بود.

وی در ادامه پیرامون دریافت مطالبات و پاداش هایش اظهار داشت: مشکل خاصی در این باره وجود ندارد و مرحله به مرحله پول هایمان را دریافت می کنیم و در حال حاضر مشکلی وجود ندارد.

حسین پور درباره سهمیه سنی خود و حضور در تیم ملی امید عنوان کرد: من در رده سنی امید و زیر 23 سال هستم و تمام تلاشم را می کنم که در کنار کمک به پرسپولیس بتوانم به تیم ملی امید هم دعوت بشوم. خوشبختانه کار کردن با کالدرون نیز خیلی خوب است، او به جوانان اهمیت خاصی می دهد و توجه کالدرون به جوانان ارزشمند است.

هافبک پرسپولیس درباره رفتن برانکو و کار سخت سرخ پوشان در لیگ برتر گفت: کار ما خیلی سخت شده و این ارتباطی به رفتن آقای برانکو ندارد و درست این است که بگویم کار ما از ابتدا سخت بود، خوشبختانه همه در پرسپولیس برای قهرمانی همدل هستیم و هدفی جز تکرار افتخارات گذشته را نداریم.

وی درباره سابقه گلزنی در دربی نیز گفت: من حدودا در تمام رده های سنی به استقلال گل زده ام از نونهالان تا امید و فقط در رده بزرگسالان گل نزدم و امیدوارم بتوانم این کار را انجام بدهم.

سعیدپور درباره آخرین وضعیت تیم تصریح کرد: ما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و تاخیر در لیگ هم کمک کرد با تفکرات کالدرون بیشتر آشنا بشویم و روز به روز هم بر میزان آمادگی ما افزوده شود.

حسین‌پور عنوان کرد: هواداران همیشه با انرژی مثبت خودشان در روند نتیجه‌گیری تیم تاثیر زیادی داشتند و امیدوارم بتوانیم به بهترین شکل جواب محبت همه آنها را بدهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز