شماره یک تیم ملی در پرسپولیس می‌ماند؛

صحبت مهم کالدرون با بیرانوند، دروازه‌بان سرخ‌ها را از رفتن منصرف می‌کند

۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۲۳:۰۱:۴۲
کد خبر: ۸۷۸۵۹۲
صحبت مهم کالدرون با بیرانوند، دروازه‌بان سرخ‌ها را از رفتن منصرف می‌کند
سرمربی آرژانتینی از دروازه‌بان تیمش خواسته که از رفتن صرف‌نظر کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس تهران که در چند سال اخیر درخشش خوبی داشته، پیشنهاد‌هایی از اروپا دریافت کرد و درصدد لژیونر شدن بود، اما پس از جمع بندی نهایی قید حضور در فوتبال خارج از ایران را زد و در پرسپولیس ماندنی شد.

بیرانوند که دروازه بان اصلی تیم ملی ایران هم محسوب می‌شود از ژاپن، ایتالیا، انگلیس و ... پیشنهاد داشت اما سپس با برگزاری جلسات متعدد با جعفر کاشانی، ایرج عرب و هیئت مدیره پرسپولیس تصمیم گرفت تا در تیم بماند. پس از پیشنهادات ایتالیایی ها  گلر اصلی سرخ پوشان دوشنبه به ساختمان باشگاه پرسپولیس  رفت تا با ایرج عرب صحبت‌هایی انجام بدهد و گویا دوباره او هوایی شده بود که این بار کالدرون توانست او را در تصمیم گیری کمک کند.

یک منبع آگاه دراین باره به خبرنگار برنا گفت: کالدرون با چند بازیکن از جمله بیرانوند رابطه بسیار خوبی برقرار کرده و در این باره  گفتگویی خصوصی با دروازه بان تیمش داشته و ابتدا از او خواسته زودتر تصمیم نهایی خودش را در خصوص آینده بگیرد و تمرکزش را روی همان تصمیم بگذارد. گویا کالدرون از بیرانوند خواسته که در پرسپولیس بماند و پیشنهاد تیم‌های بهتر را بررسی کند.

این منبع آگاه تایید کرد خیلی بعید است که بیرانوند در لیگ نوزدهم در پرسپولیس نباشد و به اروپا برود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز