ثریا آقایی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

مسابقات آفریقا تاثیر زیادی برای کسب سهمیه المپیک دارد/ جهت حضور در کمپ جهانی بدمینتون عازم دانمارک خواهم شد

۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۰۷:۳۴:۱۸
کد خبر: ۸۷۸۶۱۹
بانوی بدمینتون‌باز کشورمان گفت: سال پیش از المپیک است همه در جهت کسب سهمیه المپیک در تلاش هستند و خوشبختانه توانستم رنکینگم را ارتقا بدهم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ثریا آقایی، بانوی بدمینتون‌باز کشورمان پس از حضور در مسابقات بین‌المللی قاره آفریقا به ایران بازگشت. آقایی در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص این رقابت‌ها بیان کرد: ما در این مسابقات زیر نظر فدراسیون بدمینتون جهت کسب سهمیه المپیک شرکت کردیم و خداروشکر توانستم در بخش انفرادی امتیازات بسیار خوبی کسب کنم. در بخش دوبل هم موفق به کسب 3 مدال همراه با ثمین عابدخجسته شدیم. در ابتدا مسابقات بین المللی بنین بود که موفق شدم در بخش انفرادی و تیمی مدال برنز به دست بیاورم و حدود 1750 امتیاز جهت کسب سهمیه المپیک برای من لحاظ می‌شود.

وی افزود: پس از آن در مسابقات ساحل عاج حضور پیدا کردیم که در رقابت‌ها هم همراه عابدخجسته موفق به کسب مدال طلا بخش دونفره شدیم و در بخش انفرادی مدال برنز به دست آوردم.

بانوی بدمینتون‌باز کشورمان عنوان کرد: در مسابقات غنا متاسفانه در بخش انفرادی با حریف هندی خود بازی بسیار نزدیک داشتم که در نهایت در 3 گیم شکست خوردم. در بخش دونفره موفق شدیم مدال برنز کسب کنیم. پس از آن به مسابقات نیجریه رفتیم و در دور اول حریف خود را شکست دادم و در دور دوم با حریفی از استرالیا که اصالتا چینی بود روبه‌رو شدم و متاسفانه نتیجه را واگذار کردم. خوشبختانه توانستم در مسابقات نیجریه هم 1500 امتیاز در جهت کسب سهمیه المپیک کسب کنم.

آقایی اظهار داشت: تا به الان توانستم رنکینگم را ارتقا بدهم و در جایگاه 126 جهان قرار بگیرم. رنکینگ جهانی جدید هم طی روزهای آتی وارد سایت می‌شود که فکر می‌کنم بازهم ارتقا خواهم داشت.

وی تصریح کرد: امسال سال پیش از المپیک است همه در جهت کسب سهمیه المپیک در تلاش هستند، تمام این مسابقاتی که حضور داشتیم سطح بسیار بالایی داشتند. در رقابت‌های نیجریه از رنکینگ جهانی حضور داشتند و در بخش دونفره تمام رنکینگ‌های زیر 100 شرکت کرده بودند.

بانوی بدمینتون‌باز کشورمان خاطرنشان ساخت: کسب مدال در مسابقاتی که امسال شرکت می‌کنیم مشکل است اما امیدوارم با برنامه‌ریزی‌هایی که فدراسیون انجام می‌دهد بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم. تا به حال ریاست فدراسیون، محمدرضا پوریا و نایب رییس فدراسیون، فریبا مددی در راه المپیک زحمات زیادی برای ما کشیدند.

آقایی در پایان گفت: در حال حاضر مسابقاتی پیش‌رو ندارم و جهت حضور در کمپ بین‌المللی که از طرف فدراسیون جهانی بدمینتون دعوت شدم عازم دانمارک خواهم بود و پس از آن در مسابقاتی که فدراسیون تصمیم بگیرد حضور پیدا می‌کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز