رئیس هیات فوتبال مازندران تاکید کرد:

خوشحالیم صنیعی‌فر و حدادیان بازگشتند/ هیات فوتبال مازندران ۲۴ ساعته در خدمت نساجی مازندران است

۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۱۰:۱۵:۲۹
کد خبر: ۸۷۹۲۹۹
خوشحالیم صنیعی‌فر و حدادیان بازگشتند/ هیات فوتبال مازندران ۲۴ ساعته در خدمت نساجی مازندران است
رئیس هیات فوتبال مازندران تاکید کرد: خوشحالیم صنیعی‌فر و حدادیان بازگشتند و هیات فوتبال مازندران 24 ساعته در خدمت نساجی مازندران و این عزیزان است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ غلامرضا بهروان، رئیس هیات فوتبال مازندران، در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا گفت: تقدیر و تشکر می‌کنم از دو مالک زحمتکش باشگاه نساجی مازندران آقایان فرهاد صنیعی‌فر و رضا حدادیان که به عنوان یک فرصت در اختیار ورزش و مردم مازندران هستند و ما اهالی مازندران باید این فرصت را غنیمت بدانیم. خوشحالم که در ادامه مسیر رقابت‌های لیگ برتر دوباره در خدمت این دو عزیز هستیم و باید کمک‌حال این دو نفر باشیم.

وی افزود: به‌عنوان متولی فوتبال استان از این دو عزیز عاجزانه می‌خواهم دوباره سعی و تلاش خود را به‌کار بگیرند و در همین یکی، دو روز شرایط ثبت قرارداد کادر فنی و بازیکنان و حل مشکلاتی که فدراسیون فوتبال روی آن تاکید دارند، را فراهم کنند تا تیم و مردم به آرامش کامل برسند.

بهروان ادامه داد: هیات فوتبال استان مازندران از همین لحظه 24 ساعته در خدمت باشگاه نساجی مازندران و مالکان آن است تا کارها به شکل مطلوبی پیش برود. هیچ مشکلی پیش‌روی باشگاه نساجی مازندران متصور نیستم و خیلی خوشحالم صاحبان اصلی باشگاه تصمیم گرفته‌اند دوباره عنان کار را در دست بگیرند زیرا زحمات اصلی را برای صعود تیم به لیگ برتر و همین‌طور حفظ تیم در رقابت‌های فصل گذشته این دو عزیز کشیدند.

رئیس هیات فوتبال مازندران در پایان گفت: از عزیزانی که در این مدت کوتاه هم فعالیت داشتند و قطعا هدف‌شان خدمت به فوتبال مازندران بود اما بنابدلایلی قسمت نبود در خدمت‌شان باشیم در ادامه راه و مسیر زندگی‌شان آرزوی موفقیت دارم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز