ایوب رستمی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

جوانان و نوجوانان سرمایه‌های کشور هستند/ جودوی ایران پتانسیل بالایی دارد

۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۰۸:۲۱:۰۱
کد خبر: ۸۷۹۴۷۴
جوانان و نوجوانان سرمایه‌های کشور هستند/ جودوی ایران پتانسیل بالایی دارد
سرمربی تیم ملی جودو نوجوانان ایران به آینده این رشته امیدوار است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ایوب رستمی، سرمربی تیم‌ ملی جودو نوجوانان درباره کسب عنوان ششمی در مسابقات قهرمانی آسیا در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: از نظر کیفی رشد خیلی خوبی را در این دوره از بازیکنان شاهد بودیم. ما سال گذشته در مسابقات آسیایی لبنان فقط یک مدال برنز را کسب کرده بودیم ولی امسال سه فینالیست داشتیم که نشان می‌دهد و خوشبختانه بچه‌ها رشد خوبی را در یک سال گذشته داشتند.

او اضافه کرد: با توجه به این که این مسابقات در شرق آسیا برگزار می‌شد و رشته جودو در این قسمت استعداد و ترویج بالقوه‌ای دارد همه رقبا با آماگی کامل آمده بودند بنابراین کار آسانی نداشتیم ولی خوشبختانه بچه خوش درخشیدند و عمکلرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند.

رستمی افزود: جودوی ایران پتانسل‌های خوبی دارد که قطعا در صورت حمایت می‌توانند آینده این رشته المپیکی را ضمانت کنند. این بچه‌ها همه سرمایه‌های جمهوری اسلامی ایران هستند روی آنها سرمایه گذاری شده و قطعا اگر حمایت لازم را داشته باشند آینده روشنی را می‌توان برای آنها متصور بود.

رستمی در مورد مسابقات پیش رو نیز گفت: مسابقات قهرمانی جهان در قزاقستان را پیش رو داریم. از چند روز دیگر استارت تمرینات را خواهیم زد. امیدوارم بتوانیم در این مسابقات هم نتایج خوبی را کسب کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز