طبق اعلام کمیته تعیین وضعیت صورت گرفت؛

محکومیت باشگاه‌های آلومینیوم اراک و کارون اروند خرمشهر

۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۰:۲۵:۴۴
کد خبر: ۸۸۰۴۱۰
محکومیت باشگاه‌های آلومینیوم اراک و کارون اروند خرمشهر
کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال، آرای خود را درخصوص تعدادی از پرونده‌های مطروحه اعلام کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، آرای صادره کمیته تعیین وضعیت به شرح زیر است:

*در پی شکایت کریم احمدی از باشگاه کارون اروند خرمشهر، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 760 میلیون بابت اصل خواسته، به انضمام هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*با توجه به شکایت مهدی کاظمی مزرعه از باشگاه کارون اروند خرمشهر، این باشگاه به پرداخت مبلغ 500 میلیون ریال بابت اصل خواسته در حق خواهان محکوم شد. همچنین درباره هزینه دادرسی با توجه به عدم مطالبه آن توسط خواهان، کمیته با تکلیفی مواجه نیست.

*در پرونده شکایت علی عزیزی از باشگاه آلومینیوم اراک، این باشگاه به پرداخت مبلغ 223 میلیون ریال بابت مانده مبلغ پرداخت نشده صورتجلسه توافقنامه فی‌مابین در حق خواهان محکوم شد. همچنین در مورد هزینه دادرسی با توجه به عدم مطالبه آن توسط خواهان، کمیته با تکلیفی مواجه نیست.

*در پی شکایت مرتضی اسدی از باشگاه آلومینیوم اراک، این باشگاه به پرداخت مبلغ 750 میلیون ریال بابت اصل خواسته در حق محکوم و در مورد هزینه دادرسی با اعمال نظر به عدم مطالبه آن توسط خواهان در ستون خواسته و شرح دادخواست، کمیته با تکلیفی مواجه نیست.

*با توجه به شکایت حمیدرضا سلیمانی از باشگاه آلومینیوم اراک، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 724 میلیون بابت اصل خواسته در حق خواهان محکوم شد. همچنین در خصوص هزینه دادرسی با توجه به عدم مطالبه آن از ناحیه خواهان کمیته با تکلیفی مواجه نیست.

آرای صادره در مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

نظر شما