به منظور حضور در دومین مرحله مسابقات گرند پری ۲۰۱۹:

هوگوپوشان در آکادمی ملی المپیک تست دادند

۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۱:۱۶:۰۱
کد خبر: ۸۸۰۴۵۲
هوگوپوشان در آکادمی ملی المپیک تست دادند
تکواندوکاران دعوت شده به تیم ملی تکواندو بزرگسالان، در آزمون های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، هفت ورزشکار دعوت شده به اردوی آماده سازی تیم ملی تکواندو که از صبح امروز تمرینات خود را برای حضور در دومین مرحله از مسابقات گرند پری 2019 ژاپن آغاز کرده اند، در حضور کادرفنی این تیم تست آمادگی جسمانی دادند.

فریبرز عسگری سرمربی تیم ملی تکواندو در رابطه با اردوی این تیم گفت: پیش از این محل تمرین ملی پوشان، مرکز جهانی تکواندو اعلام شده بود که به دلیل مشکلات پیش آمده در این محل و هماهنگی های صورت گرفته بین فدراسیون تکواندو و آکادمی ملی المپیک، تا اطلاع ثانوی آکادمی میزبان اردوی آماده‌سازی این تیم در هر دو بخش فنی و بدنسازی خواهد بود.

عسگری در خصوص این سوال که میزان آمادگی تکواندوکاران چقدر است، به آخرین رویدادی که پیش از این تیم تکواندو ایران در آن حضور داشت اشاره کرد و گفت: تیم ملی تکواندو با ترکیب آرمین هادی پور، فرزان عاشورزاده و سجاد مردانی ابتدای مردادماه جهت حضور در تورنمنت بین المللی اردن که از امتیاز کسب سهمیه المپیک برخوردار بود اعزام شد. طلای هادی پور و نقره عاشورزاده و مردانی در این رویداد مهم، نشان دهنده میزان آمادگی بالای تکواندوکاران است.

سرمربی  تیم ملی تکواندو در ادامه افزود: در تورنمنت اردن که G1 بود، نفر اول اوزان مختلف 10 امتیاز و دارنده مدال نقره نیز 6 امتیاز کسب سهمیه المپیک را به خود اختصاص دادند.

اسامی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی تکواندو که صبح امروز در آزمون های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک حضور یافتند به ترتیب بهترین رنکینگ جهانی اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی تکواندو به شرح زیر است:

آرمین هادی پور (پنجم)، سجاد مردانی (پنجم)، میر هاشم حسینی (دهم)، سروش احمدی (چهاردهم)، امیر محمد بخشی (نوزدهم)، فرزان عاشورزاده (بیستم) و سعید رجبی (بیست و چهارم).

لازم به ذکر است علاوه بر فریبرز عسگری، علی محمد بسحاق و وحید عبداللهی دیگر اعضای کادرفنی تیم ملی تکواندو بزرگسالان را تشکیل می دهند.

دومین مرحله مسابقات گرندپری 2019 ژاپن طی روزهای 22 لغایت 24 شهریورماه سال جاری برگزار خواهد شد. این رقابت ها  G4 می باشد و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 40، 24 و 14.4 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک و همچنین پنج، سه و هزار دلار جایزه نقدی تعلق می گیرد.

نظر شما