سیدحامد صلحی‌پور:

عملکرد خوبی در مسابقات جهانی قزاقستان داشتم

۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۲:۴۸:۳۸
کد خبر: ۸۸۰۵۰۳
عملکرد خوبی در مسابقات جهانی قزاقستان داشتم
ملی‌پوش پاراوزنه‌برداری ایران گفت: در مسابقات جهانی قزاقستان توانستم نسبت به مکزیک رنگ مدال و جایگاه‌ام را ارتقا بدهم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جانبازان و معلولین، سیدحامد صلحی‌پور ملی پوش پاراوزنه برداری کشورمان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بیان کرد: مسابقات جهانی نورسلطان در سطح بالایی برگزار شد و به دلیل این که یکی از ورودی‌های سهمیه‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو بود تعداد شرکت‌کننده‌ها بسیار زیاد بود و می‌توانم بگویم در ادوار ورزشی من این دومین مسابقاتی بود که در این سطح برگزار می‌شد.

وی افزود: در رقابت‌های جهانی مکزیک در جایگاه دوم ایستادم و خوشبختانه در این مسابقات علاوه بر این که رکورد آسیایی خودم را یک کیلوگرم ارتقا دادم توانستم با کسب مدال طلا و عنوان قهرمانی نسبت به مکزیک در جایگاه بهتری قرار بگیرم و از عملکردم در نورسلطان راضی هستم.

دارنده مدال طلا جهان درباره حریفانش عنوان کرد: در مسابقات آسیایی ژاپن و پاراآسیایی جاکارتا وزنه‌برداری از امارات حریف من بود اما در این رقابت‌ها این ورزشکار غایب بود و حریفانی از چین و کوبا حضور داشتند که بعد از من در مکان‌های دوم و سوم ایستادند.

ملی پوش پاراوزنه برداری در پایان گفت: هدف اصلی من کسب مدال طلا در مسابقات پیش رو است و بعد از آن برای رکورد شکنی برنامه‌ریزی می‌کنم. اکنون باید برای رقابت‌های امارات آماده شوم تا بتوانم سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ را به دست آورم و در توکیو با کسب خوش رنگ‌ترین مدال برای کشورم افتخار آفرینی کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز