با کسب جایگاه ششمی نبی‌رضایی صورت گرفت؛

پایان کار آینده‌سازان قایقرانی ایران در رقابت‌های جهانی

۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۲:۵۰:۴۳
کد خبر: ۸۸۰۵۱۲
پایان کار آینده‌سازان قایقرانی ایران در رقابت‌های جهانی
رقابت‌های قایقرانی زیر 23 سال و جوانان جهان برای پاروزنان کشورمان به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، رقابت‌های زیر 23 سال و جوانان جهان به میزبانی رومانی در حال برگزاری است اما کار ملی‌پوشان کشورمان در این مسابقات به پایان رسید. قایقران‌های ایران در دو بخش کایاک و کانو و در دو رده‌سنی به آب زدند که حاصل کار آن‌ها کسب رده ششمی جهان توسط نبی‌ رضایی قایقران آینده‌دار کشورمان است.

در این رویداد محمدنبی رضایی دارنده مدال برنز بازی‌های آسیایی جاکارتا در کانو تک نفره 1000 متر و در رده سنی زیر 23 سال به آب زد که توانست به فینال مسابقات صعود کند و در بین 9 قایقران برتر جهان قرار بگیرد. رضایی در فینال هم عملکرد خوبی داشت و در نهایت به مقام ششمی رسید تا در بین بهترین‌های دنیا توانایی‌هایش را ثابت کند.

این قایقران کشورمان در کانو 200 متر هم که رشته غیرتخصصی‌ خود بود مسابقه داد اما از رسیدن به نیمه‌نهایی بازماند.در رده سنی جوانان عرفان زنده‌پی در کانو تکنفره 1000 متر شرکت کرد و پس از صعود به مرحله نیمه‌نهایی نتوانست در میان بهترین قایقران‌های جهان به فینال صعود کند.در کایاک هم ایران دو نماینده داشت، ایلیا نادرنژاد و مهرشاد شریفی ملی‌پوشان جوان ایران بودند که در مسابقات جهانی به آب زدند.

نادرنژاد در کایاک 200 و 1000 متر مسابقه داد و پس از صعود به مرحله نیمه‌نهایی برای فینالیست شدن پیکار کرد اما در این راه موفق نبود.مهرشاد شریفی هم در کایاک 500 متر رقابت خوبی با حریفان قدرتمندش داشت و به نیمه‌نهایی رسید اما در مسیر رسیدن به فینال موفق نبود.با این نتایج کار ملی‌پوشان جوان کشورمان در رقابت‌های قهرمانی جهان به پایان رسید و حالا پاروزنان یک تجربه ارزشمند کسب کردند و باید برای موفقیت در آینده از آن استفاده کنند. با توجه به این که فدراسیون قایقرانی توجه به رده‌های پایه و تقویت ورزشکاران جوان را در اولویت کار خود قرار داده این مسابقات می‌تواند رشد چشمگیری در وضعیت این جوانان ایجاد کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز