طی پیامی؛

سهرابیان از ابراز همدردی مسئولان، اهالی ورزش تشکر کرد

۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۲:۵۱:۵۶
کد خبر: ۸۸۰۵۳۴
سهرابیان از ابراز همدردی مسئولان، اهالی ورزش تشکر کرد
رییس فدراسیون قایقرانی طی پیامی از تمامی عزیزانی که با حضور در مجلس یادبود فرزند گرامی‌اش ابراز همدردی داشتند، تقدیر کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، رییس فدراسیون قایقرانی در غم از دست دادن فرزند عزیز خود داغدار شد. به همین مناسبت مجلس یادبودی روز شنبه 12 مرداد ماه با حضور دانشگاهیان، مدیران، اصحاب رسانه و اهالی ورزش برگزار شد. علیرضا سهرابیان پس از برگزاری این مراسم طی پیامی از همه عزیزانی که ابراز همدردی داشتند، تشکر و قدردانی کرد.

در پیام رییس فدراسیون قایقرانی آمده است:

من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق

خداوند بزرگ را شاکرم که در غم انگیزترین روزهای زندگی‌مان، ما را از نعمت حضور دوستان و سروران مهربان که با ابراز همدردی و بذل محبت التیامی بر دل‌های داغدیده‌مان بودند، بهره‌مند ساخت.

هرچند سوگی که در زندگی ما سایه انداخت، توانفرسا است و تالمات روحی مانع شد تا شخصا آن طور که شایسته است، لطف عزیزان را پاسخگو باشم اما با نهایت احترام و رعایت ادب و در کمال تواضع و ارادت و با عرض سپاس، از یکایک مدیران و مسئولین، اهالی ورزش، اصحاب رسانه، خانواده قایقرانی، دوستان، آشنایان، و بستگان خاصه جناب آقای سلطانی‌فر وزیر محترم ورزش و جوانان و جناب آقای صالحی امیری رییس محترم کمیته ملی المپیک که در مراسم تشییع، تدفین و مجلس ترحیم فرزند دلبندم شرکت نموده و با ابراز همدردی موجب تسلی خاطرمان شدند، صمیمانه تقدیر و سپاسگزاری می‌کنم.

امیدواریم خداوند بزرگ عنایت فرماید تا بتوانم لطف و زحمات یکایک عزیزان را جبران نمایم.

علیرضا سهرابیان مقدم

رییس فدراسیون قایقرانی

نظر شما