مدیر روابط عمومی پرسپولیس:

اخبار صحیح و درست را از طریق باشگاه پیگیری کنید

۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۳:۱۴:۱۴
کد خبر: ۸۸۰۵۵۴
اخبار صحیح و درست را از طریق باشگاه پیگیری کنید
مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در پی درج خبرها و حواشی پیرامون باشگاه در برخی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، این اخبار را تکذیب کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ اژدر شهابی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در گفتگو با سایت رسمی باشگاه، اعلام کرد: اخبار و حواشی منتشر شده در برخی خبرگزاری‌ها و شبکه‌های اجتماعی، صحت نداشته و هواداران، اخبار مربوط به باشگاه و تیم را تنها از طریق سایت رسمی، کانال و اینستاگرام باشگاه پیگیری نمایند.

وی در خصوص خبر تشکیل کمیته انضباطی باشگاه و اعلام اعضای این کمیته از سوی برخی رسانه‌ها تصریح کرد: باشگاه در نظر دارد کمیته انضباطی را در خصوص رسیدگی به مسائل انضباطی باشگاه و تیم مشخص و اعضای آن را اعلام نماید اما تاکنون هیچ اقدامی در این خصوص انجام نشده است و به محض انجام هماهنگی‌های لازم از سوی هیات مدیره و مدیر عامل باشگاه، اطلاع رسانی خواهد شد.

شهابی همچنین درخصوص شایعه انتصاب مدیر مالی و اداری باشگاه از سوی مدیرعامل خاطرنشان کرد: در روزهای اخیر از سوی برخی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، عنوان شده بود که مدیر مالی و اداری باشگاه معرفی شده است که این خبر نیز کذب است و نشر چنین اخباری هیچ سودی برای باشگاه و هواداران نخواهد داشت.

مدیر روابط عمومی باشگاه در پایان، از هواداران فهیم باشگاه بزرگ پرسپولیس درخواست کرد که اخبار صحیح را تنها از طریق باشگاه دنبال کنند و به شایعات، حدس، گمانه زنی‌ها و حواشی توجه نداشته باشند و انرژی و توان خود را برای حضور موفقیت آمیز و قدرتمند پرسپولیس در مسابقات پیش رو متمرکز کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز