محسن محمدسیفی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

خوشحالم همسرم ورزشکار ملی‌پوش است/ زوج‌های ورزشی می‌توانند در شرایط سخت به هم کمک کنند

۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۱۳:۰۳:۲۸
کد خبر: ۸۸۰۶۷۴
خوشحالم همسرم ورزشکار ملی‌پوش است/ زوج‌های ورزشی می‌توانند در شرایط سخت به هم کمک کنند
سانداکار تیم ملی ایران گفت: شرایط خیلی سختی را پشت سر گذاشتیم، اما خدا را شاکر هستم که همسرم مثل خودم ورزشکار ملی‌پوش است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محسن محمدسیفی و مهسا جاور، زوج‌های افتخارآفرین ورزشی ایران که در رشته‌های ووشو و قایقرانی در سطح جهان مدال‌های رنگارنگی را برای کشورمان کسب کردند، چندین سال پیش با یکدیگر پیمان بستند. محمدسیفی طی گفتگویی با خبرنگار برنا که به‌مناسبت هفته ازدواج انجام شد، در این رابطه بیان کرد: ازدواج دو ورزشکار با هم، یک محسناتی و یک مضراتی دارد. یکی از محاسن آن این است که هر دو حرفه‌ای هستند و شرایط سخت یکدیگر را درک می‌کنند و شرایط سخت تمرینی را می‌فهمند. به عنوان مثال وقتی من به همسرم می‌گویم می‌خواهم به اردو بروم، واقعا می‌داند در اردو چه خبر است.

وی افزود: تمرینات پرفشار، مسابقات انتخابی، استرس، درگیری و ... همه این‌ها در اردوها وجود دارد و بالعکس این شرایط هست و دوطرف درک متقابلی از وضعیت ورزشی هم دارند. زوج‌های ورزشی می‌توانند در شرایط سخت به هم کمک کنند.

محمدسیفی عنوان کرد: سختی‌های آن نیز این است که ما کلا از یکدیگر دور هستیم، خیلی کم پیش می‌آید که یک ماه کامل کنار هم قرار بگیریم. ما سال 93 عقد کردیم و از آن زمان فکر نمی‌کنم 6 ماه کنار هم بوده باشیم. مخصوصا در رشته‌هایی مانند قایقرانی که اردوهای سالانه دارند و به این شکل نیست که پس از چهار ماه اردو برگردند. معمولا هم اردوهایشان خارج از کشور است.

افتخارآورترین ووشوکار ایران اظهار داشت: شرایط خیلی سختی را پشت سر گذاشتیم اما خدا را شاکر هستم که همسرم مثل خودم ورزشکار ملی‌پوش است و می‌توانیم کنار هم، یکدیگر را درک کنیم. ما در این راه کمک هم هستیم تا بتوانیم برای کشورمان افتخار کسب کنیم.

وی تصریح کرد: به عنوان یک ورزشکار ملی می‌گویم، به نظر من ازدواج یک معقوله بسیار خوبی است که شما را روی کارتان متمرکز می‌کند. تمرکز من روی کارم است و هدفم مشخصی دارم، شرایط روانی و جسمانی به گونه‌ای خوب است که زندگی انسان هدفمند می‌شود و اردو، خانواده و ... همه چیز در جای خود قرار دارد.

سانداکار تیم ملی گفت: در مجموع ازدواج به من خیلی کمک کرده و من پس از ازدواجم توانستم 3 مدال خیلی خوب کنم و یکی از نقاط قوتی بوده که توانستم روی کارم تمرکز بیشتری داشته باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز