رویکرد تهاجمی سرخ‌پوشان بیشتر تقویت می‌شود؛

تصویر و توضیحاتی درباره ترسناک بودن پرسپولیس کالدرون+عکس

۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۰۳:۴۹:۵۳
کد خبر: ۸۸۰۷۹۲
تصویر و توضیحاتی درباره ترسناک بودن پرسپولیس کالدرون+عکس
تیم فوتبال پرسپولیس در حالی به روزهای آخر آماده‌سازی خود برای لیگ نوزدهم رسیده که برخی معتقدند این تیم در آینده صاحب بهترین خط حمله لیگ خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم فوتبال پرسپولیس در حالی به روزهای آخر آماده سازی خود برای لیگ نوزدهم رسیده که برخی معتقدند این تیم در آینده صاحب بهترین خط حمله لیگ خواهد شد.

تقریبا تمام حریفان دوستانه پرسپولیس به رویکرد تهاجمی‌تر سرخپوشان در مقایسه با قبل تاکید داشته‌اند. کالدرون از آرایش پایه 2-4-4 خطی و 3-3-4 طی روزهای اخیر بهره برده و به نظر می‌رسد بازی با 3 مهاجم برنامه اصلی پرسپولیسی‌ها در فصل جدید باشد.

بببببببب

کالدرون در انتخاب 3 هافبک میانی روی نفراتی چون نوراللهی، کامیابی‌نیا، امیری، احمدزاده، رسن، عالیشاه و حسین‌پور حساب کرده و در خط حمله ترابی، علیپور، نعمتی، روستایی، اسدی و یک مهاجم خارجی در اختیار وی خواهند بود. ضمن این‌که امیری، احمدزاده و عالیشاه در خط حمله نیز توانایی بالایی دارند.

سرمربی یکی از تیم هایی که با پرسپولیس بازی داشت معتقد است اگر سرخ پوشان در خط حمله یک بازیکن شش دانگ به تیم اضافه کنند، باید گفت کالدرون تیم ترسناکی را در فاز هجومی ساخته و در دفاع هم آنها تیم محکمی هستند.

نظر شما