محمدجواد معنوی‌نژاد در گفتگو با خبرگزاری برنا:

ترجیح می‌دهم در تیم‌های اروپایی بازی کنم/ شرایط نرمالی برای حضور در انتخابی المپیک دارم

۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۰۹:۰۳:۰۶
کد خبر: ۸۸۰۸۱۲
ترجیح می‌دهم در تیم‌های اروپایی بازی کنم/ شرایط نرمالی برای حضور در انتخابی المپیک دارم
بازیکن تیم ملی والیبال کشورمان گفت: به شخصه علاقه دارم در لیگ‌های خارجی بازی کنم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمد جواد معنوی‌نژاد دریافت کننده تیم‌ ملی والیبال درباره شرایط تیم‌ ملی برای حضور در مرحله نخست انتخابی المپیک ۲۰۲۰ در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: بچه‌ها کمی خسته هستند و این خستگی کاملا طبیعی است چرا که سه ماه پرفشار را در لیگ ملت‌ها سپری کردیم. اما خوشبختانه با شروع مجدد تمرینات انگیزه به تیم برگشته و قطعا تا زمان شروع مسابقات تلاش می‌کنیم آمادگی لازم را کسب کنیم.

او درباره نتیجه به دست آمده در لیگ‌ملت‌ها نیز گفت: هدف ما قرار گرفتن روی سکو بود ولی شرایط در میدان مسابقات هیچ وقت قابل پیش‌بینی نیست. شانس کسب سکو داشتیم ولی متاسفانه نشد که جزو سه تیم قرار بگیریم.

معنوی‌نژاد درباره مصدومیت خود اظهار کرد: از ناحیه مچ پا آسیب دیدگی جزئی داشتم ولی پس از یک هفته استراحت مصدومیتم برطرف شد و خوشبختانه شرایط نرمالی دارم.

او در پاسخ به این سوال که آیا تیم‌ ملی در مرحله نخست رقابت‌های انتخابی شانس صعود دارد یا خیر؟ گفت: در مرحله اول با سه تیم کوبا، روسیه و مکزیک بازی داریم. روسیه تیم شناخته شده‌ای است و در لیگ ملت‌ها عنوان قهرمانی را به دست آورد، در این رقابت‌ها از امتیاز میزبانی برخوردار است و این کار را برای ما دشوار می‌کند.

دریافت کننده تیم‌ ملی در پایان درخصوص حضور در لیگ برتر بیان کرد: هم پیشنهاد اروپایی دارم و هم پیشنهاد از ایران ولی فعلا دو ماهی زمان برای تصمیم‌گیری دارم بنابراین فعلا تمرکزم تیم‌ ملی است. پس از آن برای بازی در تیم‌ باشگاهی‌ام تصمیم می‌گیرم ولی به شخصه علاقه دارم در لیگ‌های خارجی بازی کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز