مریم بربط در گفتگو با خبرگزاری برنا:

هدفم کسب مدال طلا بود/ در بازی فینال بدشانسی آوردم/ میراسماعیلی قول داد که به مسابقات مراکش اعزام شوم

۱۳۹۸/۰۵/۱۵ - ۰۶:۳۹:۲۷
کد خبر: ۸۸۱۰۳۵
هدفم کسب مدال طلا بود/ در بازی فینال بدشانسی آوردم/ میراسماعیلی قول داد که به مسابقات مراکش اعزام شوم
عضو تیم‌ملی جودو جوانان گفت: میراسماعیلی با حضور در تمرینات به من قول داد که در صورت کسب مدال شرایط حضور در مسابقات جهانی مراکش را برایم فراهم می‌کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رقابت‌های جودوی قهرمانی آسیا و اقیانوسیه در رده سنی جوانان طی هفته گذشته به میزبانی کشور چین تایپه برگزار شد و در نهایت مریم بربط نماینده وزن منهای 70 کیلوگرم تیم ملی جودوی جوانان با کسب مدال نقره این مسابقات برای نخستین بار در بخش بانوان افتخار بزرگی را برای کشورمان به ارمغان آورد.

بربط درباره کسب این مدال و سطح مسابقات در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: خوشحالم که موفق شدم برای اولین‌بار در این رده سنی مدال نقره را کسب کنم هرچند هدفم کسب مدال طلا بود ولی در بازی فینال بدشانس بودم و نتوانستم به هدف نهایی خودم دست یابم.

او ادامه داد: مسابقات قهرمانی آسیا سالی یکبار برگزار می‌شود بدون شک با این شرایط قطعا همه کشورهای حاضر با بهترین نفرات خود در این رویداد شرکت می‌کنند. ژاپن، کره جنوبی و چین از اصلی‌ترین رقبای ما محسوب می‌شوند و در این دوره هم با تمام توان آمدند و ما همیشه کار دشواری مقابل این تیم‌ها داشتیم.

بربط افزود: در رده نوجوانان عناوین مختلفی را در کارنامه خود دارم قطعا با کسب مدال انگیزه‌ام برای ادامه کار بیشتر شده است. پیش از مسابقات آرش میراسماعیلی با حضور در تمرینات به من قول داد در صورت کسب مدال شرایط حضور در مسابقات جهانی مراکش را فراهم می‌کند.

دارنده مدال نقره آسیا یادآور شد: شرایط حضور در مسابقات همیشه برای ما سخت‌تر از سایر کشورهاست چرا که به دلیل کلاه حجاب فقط در رقابت‌های آسیایی می‌توانیم  شرکت کنیم و به دلیل مشکلات مالی هیچ اردوی مشترکی با دیگر کشورها در طول سال نداریم بنابراین همیشه کم تجربه به شمار می‌رویم. امیدوارم اگر شرایط فراهم شد و توانستم در مسابقات جهانی هم حضور داشته باشم نتیجه خوبی را کسب کنم و صرفا برای تجربه اندوزی به رقابت ها نروم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز