هافبک بازیساز عراقی در راه استقلال؛

رونمایی از گزینه اصلی جانشینی پاتوسی که بهتر از او است+عکس

۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۲۳:۴۴:۲۲
کد خبر: ۸۸۱۲۲۳
رونمایی از گزینه اصلی جانشینی پاتوسی که بهتر از او است+عکس
در ادامه نقل و انتقالات لیگ برتر مدیران باشگاه استقلال تهران مذاکراتی را با یک بازیکن عراقی در خط هافبک داشته اند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مدیران باشگاه استقلال با برخی بازیکن خارجی مذاکراتی داشته اند و در این میان آبی پوشان صحبت هایی را با حسین علی هافبک عراقی را داشته و احتمالا در صورت توافق‌های مالی این بازیکن راهی ایران می شود. باشگاه استقلال مذاکرات اولیه را با حسین علی انجام داده و در صورت توافق، این بازیکن برای عقد قرارداد به ایران می آید.

استقلالی ها با رفتن پاتوسی به دنبال جذب هافبک بازیساز هستند، شاید سن این بازیکن کمی باعث شود برخی نخواهند او را با پاتوسی مقایسه کنند اما جالب است بدانید او عملکردی بهتر از هافبک سابق استقلال داشته است.

حسین علی 23 ساله در پست هافبک نفوذی و طراح در فصل گذشته برای باشگاه القطر به میدان رفته و در 21 بازی برای این تیم 3 گل را به‌ثمر رسانده است. نکته قابل توجه اینکه این بازیکن جوان عراقی تخصص ویژه‌ای در سانتر‌کردن دارد و علاوه‌ بر بازیسازی و طراحی حملات، می‌تواند در زمینه سانتر از جناحین نیز برای تیمی که در آن به میدان می‌رود موثر و مفید باشد.

این در‌حالی است که دیاباته آفریقایی و بلند‌قد برای موفقیت در سرزنی به بازیکنان قهاری نیاز دارد که در زمینه سانتر‌کردن تخصص دارند و به‌ نظر می‌رسد در‌ صورت حضور حسین علی، این بازیکن بتواند به‌ خوبی از پس این کار برآمده و زوج خارجی خوبی را این دو نفر در استقلال فصل جدید تشکیل بدهند.

این ستاره عراقی فصل قبل در القطر قطر در کنار ساموئل اتوئو مهاجم افسانه‌ای سال‌های دور بارسا به میدان رفته و همبازی این بازیکن بود. حسین با شماره 9 در دیدار اول خود برای القطر شروعی رویایی داشت و 2 گل حساس مقابل الغرافه برای تیمش در این دیدار به‌ثمر رساند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز