با حضور ممبینی؛

کارگاه توجیهی قوانین جدید داوری برای پرسپولیسی‌ها برگزار شد

۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۱۵:۴۶:۰۰
کد خبر: ۸۸۱۲۳۰
کارگاه توجیهی قوانین جدید داوری برای پرسپولیسی‌ها برگزار شد
کارگاه توجیهی قوانین جدید داوری فوتبال امروز دوشنبه با حضور رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، کارگاه توجیهی قوانین جدید داوری فوتبال که از رقابت‌های این فصل به اجرا در می‌آید، امروز دوشنبه از ساعت 15 و 30 دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی برای اعضای تیم فوتبال پرسپولیس برگزار شد. دانیال مرادی مدرس این دوره است که به مدت 90 دقیقه به طول انجامید و در جریان آن بعضی دیگر از قوانین فوتبال نیز برای اطلاع بازیکنان مورد توجه قرار گرفت.

این کارگاه یک میهمان ویژه هم داشت، هدایت ممبینی رئیس کمیته داوران و عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ایران امروز در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شد و مطالب و توضیحاتی را هم مطرح کرد. ابلاغ قوانین جدید از سوی IFAB برای سال 2019 را بر اساس سه محور اصلی؛ عدالت، احترام و افزایش زمان بازی فوتبال اعلام کرد.

ممبینی در اظهار نظری رسمی اظهار داشته بود؛ بورد بین‌المللی فوتبال اعلام کرده است تا سال 2022 تغییرات قوانین به صورت عمده ادامه خواهد داشت.

رئیس کمیته داوران در جریان حضور در ورزشگاه شهید کاظمی گفت: این دوره ها با همکاری فدراسیون فوتبال به منظور آشنایی هر چه بیشتر عوامل تیم‌ها با قوانین جدید همچنین برای افزایش همکاری و آرامش و اجرای بهتر قوانین در جریان مسابقات برگزار می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز