فرشاد عربی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

وقتی دو ورزشکار در کنار هم زندگی می‌کنند، همدیگر را بهتر درک خواهند کرد/ همسرم به خوبی از من حمایت می‌کند

۱۳۹۸/۰۵/۱۵ - ۱۲:۵۳:۱۰
کد خبر: ۸۸۱۵۲۴
وقتی دو ورزشکار در کنار هم زندگی می‌کنند، همدیگر را بهتر درک خواهند کرد/ همسرم به خوبی از من حمایت می‌کند
قهرمان تالو تیم ملی گفت: زندگی زوج‌های ورزشی از جهت دوری می‌تواند سخت باشد اما همسرم همیشه یکی از مشوق‌های من برای ادامه ورزش است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ فرشاد عربی، قهرمان تالو تیم ملی ووشو و دلارام ذاکرانی مربی تیم ملی دوچرخه‌سواری ایران، زوج‌های ورزشی که از سال 96 به عقد هم درآمدند و از فروردین سال 98 زندگی مشترک خود را آغاز کردند به مناسبت هفته ازدواج گفتگویی با خبرنگار برنا داشتند.

عربی در این خصوص بیان کرد: زندگی مشترک با یک ورزشکار از این جهت می‌تواند سخت باشد که ورزشکاران حرفه‌ای در طول سال چند ماهی را در اردوهای ملی سپری می‌کنند و این دوری می‌تواند مقداری سخت باشد.

وی افزود: ما فروردین سال 98 زندگی مشترک خود را آغاز کردیم و هنوز یک ماه از ازدواج ما نگذشته بود که وارد اردوهای تیم ملی شدم. اکثر اردوهای ماهم خارج از تهران در شهرستان‌های مختلف مانند اصفهان، بندر عباس و ... بود و شرایط سختی ایجاد کرد.

عربی عنوان کرد: زندگی زوج‌های ورزشی از جهت دوری می‌تواند سخت باشد. به دلیل این که هر دو ما وارد عرصه مربیگری شدیم شاید گاهی به زندگی شخصی خود کم‌تر برسیم اما خوبی‌های بسیار زیادی هم دارد، مثلا هر کسی نمی‌تواند این شرایط را درک کند، مگر این که ورزشکار باشد.

قهرمان تالو تیم ملی اظهار داشت: وقتی دو ورزشکار در کنار هم زندگی می‌کنند، همدیگر را بهتر درک می‌کنند و این درک، صبر و تحمل را در پیش دارد که در حقیقت یکدیگر را ساپورت و تشویق می‌کنند تا در رشته ورزشی خود فعالیت کنند و موفق شوند.

سرمربی تیم ملی تالو در پایان گفت: زندگی مشترک ورزشی هم می‌تواند سخت و هم عامل پیشرفت دوطرف باشد. خداراشکر همسرم یکی از مشوق های من برای ادامه کار است و علاقه زیادی به کاری که انجام می‌دهم دارد. او خیلی من را تشویق کرد که کنار مربیگری ورزش حرفه‌ای خود را ادامه دهم، با این که شاید برای او خیلی سخت باشد اما همیشه به دنبال موفقیتم بوده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز