عرفان ناظمی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تکواندوکاران زمان کافی برای آماده‌سازی را دارند/ سعی می‌کنیم از عنوان قهرمانی ایران دفاع کنیم

۱۳۹۸/۰۵/۱۶ - ۰۶:۳۹:۴۲
کد خبر: ۸۸۱۶۹۲
تکواندوکاران زمان کافی برای آماده‌سازی را دارند/ سعی می‌کنیم از عنوان قهرمانی ایران دفاع کنیم
عضو تیم ملی تکواندو ایران گفت: با توجه به این که تیم اول و دوم این مسابقات به صورت مستقیم جواز حضور در المپیک را کسب می‌کنند و همچنین جوایز نقدی خوبی هم دارد اکثر تیم‌ها با تمام توان خود حاضر می‌شوند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مسابقات جام جهانی تکواندو ۲۰۱۹ از اول تا سوم شهریور در «ووشی» چین برگزار می‌شود و تیم دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان نماینده ایران در این رقابت‌ها شرکت خواهد کرد.

عرفان ناظمی، عضو تیم‌ ملی تکواندو، درباره میزان آمادگی خود برای حضور در مسابقات جام‌جهانی در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: اردوهای تیم به تازگی آغاز شده فعلا تمرینات بدنسازی و فنی را در دو وعده در روز برگزار می‌کنیم ولی چون زمان کافی برای آماده‌سازی داریم قطعا می‌توانیم به آمادگی مد نظرمان دست یابیم.

او درباره سطح این مسابقات توضیح داد: با توجه به این که تیم اول و دوم این مسابقات به صورت مستقیم جواز حضور در المپیک را کسب می‌کنند و همچنین جوایز نقدی خوبی هم دارد اکثر تیم‌ها با تمام توان خود حاضر می‌شوند، بنابراین سطح مسابقات از نظر فنی کیفیت مطلوبی خواهد داشت.

ناظمی در پایان در خصوص شانس کسب مدال اظهار کرد: اکثر بچه‌ها انگیزه و آمادگی خوبی دارند و چون تجربه کافی را هم دارا هستند می‌توان امیدوارم بود. ما عناوین قهرمانی و سومی را در کارنامه خود داریم و قطعا در این دوره هم تلاش خواهیم کرد از این عنوان دفاع کنیم.

نظر شما