با تکذیب مدیر برنامه‌های چشمی صورت گرفت؛

ستاره ملی‌پوش خیال همه هواداران استقلال را راحت کرد+عکس

۱۳۹۸/۰۵/۱۵ - ۱۵:۲۸:۵۷
کد خبر: ۸۸۱۷۰۹
ستاره ملی‌پوش خیال همه هواداران استقلال را راحت کرد+عکس
در حالی که برخی رسانه‌ها با قاطعیت خبر انتقال روزبه چشمی به سپاهان را منتشر کردند، این خبر به صورت رسمی تکذیب شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ امروز برخی رسانه ها خبر از پیوستن قریب الوقوع روزبه چشمی بازیکن فصل گذشته استقلال به باشگاه سپاهان و انجام  مذاکره در این باره منتشر کردند اما مدیربرنامه های این بازیکن با تکذیب این موضوع خیال هواداران استقلال راحت کرد.

حسین کریمی در این باره گفت: تا به حال صحبتی با سپاهان برای انتقال چشمی نداشتیم. به هر حال مشخص است تیم های مطرح داخلی چشمی را برای فصل بعد بخواهند اما با هیچ کدام از آنها مذاکره ای نکردیم.

6kk607790

در حال حاضر مذاکرات با باشگاه های خارجی ادامه دارد و تصمیم نهایی را تا چند روز آینده خواهیم گرفت. ما قصد داریم در اسرع وقت پیشنهادات خارجی را بررسی کنیم تا بدون عجله ای بهترین انتخاب را داشته باشیم.

وی درباره اینکه پیوستن این بازیکن به الاهلی به علت اختلافات مالی به هم خورد، گفت: ما حتی با باشگاه الاهلی قطر به توافقات مالی هم دست یافتیم اما به خاطر اینکه چند پیشنهاد از باشگاه های اروپایی به دستمان رسید، به همین علت مذاکراتمان را با این باشگاه قطری ادامه ندادیم. این باشگاه قطری هنوز هم خواهان جذب چشمی است و حتی حاضر شدند بازیکن خارجی خود را کنار بگذارند اما روزبه دوست دارد فصل آینده فوتبالش را در اروپا ادامه بدهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز