فرشاد بهادرانی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

ذوب‌آهن می‌تواند راهی مرحله بعد شود/ سپاهان یک بازی‌ساز نیاز دارد/ همان تیم‌های برتر سال گذشته شخصیت قهرمانی دارند

۱۳۹۸/۰۵/۱۶ - ۰۶:۰۱:۱۹
کد خبر: ۸۸۱۸۱۷
ذوب‌آهن می‌تواند راهی مرحله بعد شود/ سپاهان یک بازی‌ساز نیاز دارد/ همان تیم‌های برتر سال گذشته شخصیت قهرمانی دارند
هافبک پیشین فوتبال معتقد است تیم‌های پرسپولیس، استقلال، سپاهان، ذوب‌آهن و تراکتورسازی شانس‌های اصلی قهرمانی هستند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ فرشاد بهادرانی، پیشکسوت باشگاه ذوب آهن درباره باخت دو بر یک این تیم مقابل الاتحاد عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به خبرنگار برنا گفت: روی هم رفته بازی بدی نبود. هیچ کس نمی خواهد خودش را گول بزند واقعیت این است که من هم فکر نمی کردم نتیجه دیدار با توجه به شرایط دو تیم این باشد، چرا که ذوب آهن مشکلات بسیار زیادی داشت و در مقابل امکانات و مخارج الاتحاد برای همین دیدار بسیار زیاد بوده، شما ببینید از به خدمت گرفتن چهار بازیکن آمریکای جنوبی تا حضور در بهترین اردوی اروپایی. گمان می کردم ذوب آهن شکست سنگین تری را متحمل شود و به نظرم تیم روی هم بازی خوبی ارائه داد.

وی افزود: بعد از بازی با قاسم حدادی‌فر صحبت کردم، او معتقد بود این بازی می توانست حداقل با مساوی تمام شود که خود این موضوع از روحیه بالا و بسیار خوب به بازیکن و سایر بازیکنان ذوب آهن خبر می دهد.

بخش دیگری از صحبت های هافبک سابقه ذوب آهن درباره دیدار برگشت بود. وی در این‌باره اظهار داشت: با توجه به این که در دیدار رفت نماینده عربستان میزبان بود و با این نتیجه بارقه های امید در ذوب آهن وجود دارد و به نظر من این تیم توان حضور در مرحله بعدی را دارد.

بخش دیگری از صحبت‌های هافبک اسبق فوتبال درباره بازی برگشت بود، وی در این باره خاطرنشان کرد: درطول یک هفته برای یک بازی حذفی کار بزرگی نمی توان انجام داد، هم اکنون آنالیز منصوریان و آنالیزورهای او در کنار خود بازیکنان می تواند بسیار مهم باشد. معتقدم با یک آنالیز خوب می توان مقابل حریفی که مقابلش ۹۰ دقیقه بازی کردیم نقاط ضعف و قدرتش را به خوبی شناسایی کنیم و بر همین اساس برای بازی آینده با توجه به هنر سرمربی و بازیکنان یک تاکتیک خوب به اجرا بگذاریم.

بهادرانی تصریح کرد: به شخصه فکر می کردم با رفتن بازیکنان مانند اوساگوانا، حسینی و مظاهری ذوب آهن نتیجه بسیار ضعیف‌تر کسب کند اما خوشبختانه با آمدن بازیکنان سرباز تیم از سال گذشته بهتر شده، البته متأسفانه همین بازیکنان سرباز دیر به تیم اضافه شدند و این موضوع هم تاثیرگذار بود.

بهادرانی گفت: ذوب آهن همیشه جزو تیم‌های مدعی لیگ بوده، اگرچه مهر دومی روی پیشانی این تیم خورده اما فکر می کنم در حال حاضر شاگردان منصوریان بتوانند با یک بازی حساب شده مقابل حریف عربستانی به برتری دست یابند.

هافبک سابق سپاهان درباره آخرین وضعیت این تیم عنوان کرد: با بسیاری از بازیکنان تیم در ارتباط هستم سپاهان بسیار خوب یارگیری کرده و تمریناتش را نیز به آغاز کرده و فکر می کنم به صورت 100 درصد، یکی از مدعیان اصلی لیگ و جام حذفی باشد. البته به نظرم یک پلی میکر و بازی ساز خوب نبودش در تیم احساس می شود و بعد از محرم نویدکیا که پاسخ‌های در عمق بسیار خوبی می داد و موقعیت‌های گل فراوانی را ایجاد می کرد، نبود یک پلی میکر شش دانگ مانند او و مجتبی جباری در تیم حس می شود، البته کیانی بازیکن بسیار خوبی است اما در پست هافبک دفاعی بسیار خوب است و سپاهان برای نتیجه گرفتن در لیگ قهرمانان آسیا به یک هافبک طراح و بازی‌ساز درجه یک نیاز دارد.

بهادرانی پیرامون مدعیان قهرمانی لیگ نوزدهم تصریح کرد: معتقدم تیم‌های پرسپولیس، استقلال، سپاهان، ذوب آهن و تراکتور شانس‌های اصلی قهرمانی هستند. البته از پدیده و فولاد نباید به راحتی گذشت ولی بنده فکر کنم همان چند تیم نخست شخصیت قهرمانی بیشتری دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز