شکست در گام اول

برای پروفسور خیلی زود «دیر» شد!

۱۳۹۸/۰۵/۱۶ - ۰۹:۲۱:۰۸
کد خبر: ۸۸۱۹۰۰
برای پروفسور خیلی زود «دیر» شد!
شکست الاهلی مقابل الهلال موج انتقادات زیادی را علیه برانکو ایوانکوویچ به راه انداخت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ جدایی برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس با حواشی زیادی انجام شد به‌خصوص اینکه انتخاب او، یک تیم سعودی بود که کم حواشی برای فوتبال ما طی سال‌های اخیر نداشتند.

کیست که نداند برانکو ماه‌ها قبل از جدایی رسمی از پرسپولیس، تصمیم به جدایی گرفته بود و اصلی‌ترین دلیل او هم پولی بود که از سعودی‌ها به جیبش سرازیر می‌شد.

او با تجربه کسب سه قهرمانی پی‌درپی با پرسپولیس در لیگ برتر، به سعودی رفت تا این روزهای خوب را با الاهلی تکرار کرده و به قدرتنمایی الهلال، الاتحاد و ... پایان دهد به همین دلیل خرج زیادی هم به گردن مدیران الاهلی انداخت و آنها که در گام اول از فصل جدید الهلال را پیش روی خود می‌دیدند (بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا)، برای اینکه قدرت خود را به رخ رقیب دیرینه بکشند در این زمینه کوتاهی نکردند.

بازی برای برانکو و الاهلی، لااقل در نیمه اول، مقابل انتظار پیش رفت و 2- یک از رقیب دیرینه و سنی پیش افتادند اما در نیمه دوم ورق برگشت و الهلال 3گل دیگر وارد دروازه میزبان خود کرد تا پروفسور در گام اول خود شکست تلخ و سنگینی متحمل شده و در آستانه حذف قرار بگیرد.

همین عامل سبب شد موج انتقادات شدیدی علیه پروفسور ایجاد شده و در واقع همه چیز برای او خیلی زود «دیر» شد! و چه بسا یک شکست دیگر در دور برگشت و یا حتی شروع لیگ عربستان، کار برانکو را تمام کند.

شاید برانکو امروز پشیمان شده باشد پرسپولیس را ترک کرده به خصوص اگر این اتفاق رخ دهد و از الاهلی اخراج شود، قطعا او متوجه می‌شود نباید به این سادگی قرمزها را به پول سعودی‌ها می‌فروخت و در واقع چوب حراج به اعتبار و آبرویش می‌زد.

نظر شما