رضا حیدری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تلاش می‌کنیم میزبانی مسابقات قهرمانی جهان و دومین مجمع جهانی را بگیریم/ اولویت ما بخش فرهنگی و همگانی خواهد بود

۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۰۶:۱۷:۱۵
کد خبر: ۸۸۲۱۸۳
تلاش می‌کنیم میزبانی مسابقات قهرمانی جهان و دومین مجمع جهانی را بگیریم/ اولویت ما بخش فرهنگی و همگانی خواهد بود
رییس فدراسیون کونگ فو و ورزش‌های رزمی گفت: در تلاش هستیم تا بتوانیم امسال برای نخستین‌بار میزبانی مسابقات قهرمانی جهان و دومین مجمع جهانی را بگیریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ رضا حیدری، رییس فدراسیون کونگ فو و ورزش‌های رزمی پس از آن که در مجمع انتخاباتی فدراسیون برای 4 سال دیگر به عنوان رییس فدراسیون انتخاب شد، در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص برنامه‌های خود بیان کرد: اولویت ما بخش فرهنگی و همگانی خواهیم بود که همگانی کردن این ورزش در دستور کار ما گرفته و کارهای فرهنگی ما مانند 5 سال قبل برگزاری مسابقات قرآن و اقامه نماز است که بازخورد بسیار خوبی در جامعه کونگ فو دارد.

وی افزود: برنامه‌های کلانی داریم که انشاالله با کمک همه دوستان و رسانه‌ ملی با نگاه ویژه‌ای که به یک ورزش ایرانی داشته است، بتوانیم در عرصه‌های بین المللی نام ایران را پرآوازه کنیم. امیدوارم در آینده نزدیک بیشتر از این ورزش بشنویم.

حیدری عنوان کرد: اگر بخواهیم در عرصه‌های بین المللی حضور پیدا کنیم باید همزمان با قوانین و مقررات بین المللی باشد. قوانین بین المللی دست شورای المپیک آسیا است. ما مسابقات قهرمانی آسیا را برگزار کردیم و تاییدیه کمیته بین المللی کشورهای مورد نظر را نیز گرفیتم.

رییس فدراسیون کونگ فو گفت: در حال حاضر مکاتب مکرری با فدراسیون جهانی داشتیم تا بتوانیم با نام ایران فعالیت خود را در سطح جهان ادامه دهیم. در تلاش هستیم تا بتوانیم امسال برای اولین بار میزبانی مسابقات قهرمانی جهان و دومین مجمع جهانی را بگیریم.

نظر شما