آریا برزگر در گفتگو با خبرگزاری برنا:

هدفمان حضور در جام جهانی است/ به دنبال قهرمانی در کافا هستیم

۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۰۴:۴۰:۳۶
کد خبر: ۸۸۲۲۶۳
هدفمان حضور در جام جهانی است/ به دنبال قهرمانی در کافا هستیم
مهاجم تیم جوانان ایران هدف این تیم از حضور در تورنمنت کافا را قهرمانی در آسیای میانه دانست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ آریا برزگر، مهاجم تیم ملی جوانان کشورمان درباره آخرین وضعیت این تیم و حضور در مسابقات آسیای میانه (کافا) به خبرنگار برنا گفت: حدود یک هفته است که تمریناتمان را ادامه می‌دهیم و پیش از اعزام به مسابقات کافا بازی تدارکاتی داشتیم. امیدواریم نتایج خیلی خوبی را کسب کنیم و هدفمان قهرمانی در این رقابت ها  است.  در  تورنمنت کافا و بعد هم در بازی مقدماتی که گزینش مرحله نهایی آسیا است هدفی جز کسب بهترین نتیجه نداریم و امیدواریم بتوانیم به جام جهانی برویم و برای این هدف  تمام تلاشمان را می‌کنیم.

وی درباره بازی تدرکاتی مقابل شهدای فیوج که سه شنبه شب برگزار شد عنوان کرد: خیلی خوب است که فرصتی در اختیار بازیکنان پیش می آید که جلوی تیم ملی جوانان بازی کنند و خودشان را نشان بدهند و برای آن تیم هم آرزوی موفقیت داریم و انشالله در لیگ تهران موفق باشند.

برزگر درباره پورموسوی گفت: آقای موسوی کارشان خیلی خوب است. خیلی دلسوز هستند. هم برای بازیکنان و هم برای تیم ملی و همین طور کادرفنی از دکتر و تدارکات و همه چیز گرفته، همه یک دل هستیم که نتیجه خوبی را کسب کنیم و به سوی هدف اصلی‌‌مان که جام جهانی است قدم برداریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز