امیر فلاحی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

این نسل از جوانان می‌توانند به جام جهانی بروند/ نگاه ما ملی است

۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۰۳:۳۱:۵۴
کد خبر: ۸۸۲۲۶۹
این نسل از جوانان می‌توانند به جام جهانی بروند/ نگاه ما ملی است
سرمربی تیم شهدای فیوج پس از باخت مقابل تیم جوانان گفت: در این بازی سه -چهار نفر از بازیکنان اصلی خودمان را نداشتیم، سه نفرمان در همین اردوی تیم ملی جوانان بودند و دو تا از بچه‌هایمان هم مصدوم بودند ولی راضی بودیم از عملکرد تیم ولی از نتیجه نه.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ امیر فلاحی، سرمربی تیم شهدای فیوج درباره دیدار دوستانه با تیم ملی فوتبال جوانان ایران گفت: ما تیم جوانان لیگ برتر تهران آسیا ویژن هستیم خدا را شکر شرایط خوبی داریم. ما بخش خصوصی هستیم و سال چهارم تیم‌داری تیم شهداری کیوج هستیم.

وی درباره انتخاب نام تیمش گفت: آقای نعمانی مالک و مدیرعامل باشگاه کیوج اصالتا کیوجی هستند و با توجه به عرقی که نسبت به زادگاهشان داشتند نام وزین شهدای کیوج راروی مجموعه‌‌ای که دارند روی فعالیت می‌کنند گذاشتن تا یاد شهدا را در یک کار فرهنگی ورزشی زنده نگه داریم.ما سه هفته بازی کردیم یک برد و دو باخت. در این بازی  سه-چهار نفر از بازیکنان اصلی خودمان را نداشتیم، سه نفرمان در همین اردوی تیم جوانان بودند و دو تا از بچه‌هایمان هم مصدوم بودند ولی راضی بودیم از عملکرد تیم  ولی از نتیجه نه.

فلاحی درباره هدف تیم در باشگاه‌داری تصریح کرد: قطعا نگاه ما ملی است و همین که امسال بتوانیم در هر سه رده‌‌مان نونهالان، جوانان، نوجوانان به رده‌های ملی معرفی کنیم بزرگ ترین کار را کردیم اینکه در سطح آسیا ویژن و تهران قهرمان و نایب قهرمان شوی دو سال دیگر هیچ کسی یادش نیست ولی همین که بتوانیم به رده‌های ملی معرفی کنیم و پایگاهی شویم برای پیشرفت بازیکنان مایه افتخار ما خواهد بود.

سرمربی تیم شهدای فیوج درباره گسترش رده های این باشگاه هم گفت: مدیریت باشگاه پیگیر این قضیه هستند که رده‌های امید و بزرگسالان هم به رده‌های خودش اضافه کنند. شما خودتان بهتر از من می‌دانید با توجه به مشکلات اقتصادی که در مملکت داریم و بحث خصوصی مقداری سخت است. یک تنه، درجا ایستادن، این همه هزینه‌های جاری، هیچ فرقی نمی‌کند سطح بزرگسالان و سطح پایه،حتی در سطح پایه یک سری خرج‌ و مخارج‌ها شاید از سطح بزرگسالان بیشتر باشد ولی دنبال این هستند که به رده‌های تیم‌داری‌شان امید و بزرگسالان را اضافه کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آرزوی موفقیت برای تک تک بازیکنان و کادر فنی تیم ملی جوانان داریم. امیدوارم دوباره چون من خودم هم زمانی که تیم ملی جوانان بودم به تیم ملی جوانان دعوت شدم و بازی می‌کردیم جام جهانی رفتیم و آسیایی هم بازی کردیم امیدوارم این نسل از جوانان هم بتوانند در  آسیا موفق باشند و به جام جهانی بروند و مایه سرافرازی خودشان و خانواده و کشورشان شوند و این نسل از فوتبالیست‌های ما باشند.

فلاح در پایان گفت: روز خبرنگار را تبریک می گویم و ممنون از شما و خبرگزاری برنا که به فوتبال پایه احترام می ‌گذارید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز