مسلم مسیگر:

رقابت سالمی بین بازیکنان برقرار است

۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۰۹:۱۸:۰۹
کد خبر: ۸۸۲۳۴۵
رقابت سالمی بین بازیکنان برقرار است
ملی‌پوش تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با اشاره به انتخاب کادرفنی جدید این تیم گفت: هاشم‌پور از ویژگی‌های فنی و رفتاری تک-تک بازیکنان باخبر است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مسلم مسیگر در ابتدا گفت: عباس هاشم پور به مدت ٨سال به عنوان کمک مربی تیم ملی فعالیت کرد و در واقع از شروع به کار رشته فوتبال ساحلی در ایران در این رشته فعالیت داشت. از حضور وی بعنوان سرمربی در تیم ملی خیلی خوشحالیم و از نکات بسیار مهمی که می توان اشاره کرد اینکه از ویژگی‌های فنی و رفتاری تک به تک بازیکنان با خبر است.

وی ادامه داد: بی تردید فوتبال ساحلی در جهان صاحب سبک است. در حال پیگیری دومین اردویمان زیر نظر هاشم‌پور هستیم. شرایط تیم بسیار خوب و آرام است و فکر همه بازیکنان فقط روی تمرینات متمرکز است.

مسیگر درباره آمادگی خود و سایر بازیکنان گفت: شرایط خودم خوب است و از طرفی وظایف من و کلاً بچه‌های باتجربه تیم قطعاً سنگین‌تر است اما می‌بینیم که بچه‌ها با تمام انگیزه و توان درحال پیگیری تمرینات هستند. ضمن اینکه یک رقابت سالم رو با یکدیگر دارند.

وی افزود: به نظرم اینکه هر هفته مشغول بازی در لیگ هستیم نکته بسیار خوبی است و در شرایط بازی قرار می‌گیریم و ما بازیکنان هم باید تمرینات را به طور منظم انجام بدهیم.

ملی پوش باتجربه تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در پایان گفت: امیدوارم با فکر و درایت کادر فنی و همت بچه‌ها نتایجی که در خور شأن فوتبال ساحلی ایران است را در مسابقات پیش‌رو کسب کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز