رقابت‌های بین‌المللی کشتی جایزه بزرگ گرجستان؛

هشت نماینده کشورمان در روز دوم به مرحله نیمه نهایی راه یافتند

۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۶:۵۵:۵۰
کد خبر: ۸۸۲۵۳۲
هشت نماینده کشورمان در روز دوم به مرحله نیمه نهایی راه یافتند
هشت کشتی گیر کشورمان در مسابقات روز دوم رقابت های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی جایزه بزرگ گرجستان به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، روز دوم رقابت های کشتی آزاد و فرنگی جایزه بزرگ گرجستان جام بالاوادزه و کارتوزیا از ظهر امروز در شهر تفلیس گرجستان در حال برگزاری است که در کشتی فرنگی شیراز بهشتی طلا و علیرضا نجاتی در وزن 60 کیلوگرم، حامد تاب در وزن 67 کیلوگرم، محمدعلی گرایی در وزن 77 کیلوگرم و رامین طاهری در وزن 87 کیلوگرم به دیدار نیمه نهایی راه یافته اند.

همچنین در کشتی آزاد علیرضا سرلک در وزن 57 کیلوگرم، پیمان بیابانی در وزن 65 کیلوگرم و رضا افضلی در وزن 74 کیلوگرم راهی دیدار نیمه نهایی شده اند.

نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

کشتی فرنگی:

در وزن 60 کیلوگرم شیرزاد بهشتی طلا پس از استراحت در دور اول استراحت می کند در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر از سد حریف گرجستانی گذشت. وی در دور سوم مقابل نماینده هند با نتیجه 4 بر صفر به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. علیرضا نجاتی نیز پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به حریف گرجستانی را با نتیجه 7 بر صفر مغلوب کرد و در دور سوم نیز با نتیجه 5 بر صفر از سد کشتی گیر آذربایجانی گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

در وزن 67 کیلوگرم حامد تاب و محمدجواد رضایی پس از استراحت در دور نخست به مصاف هم رفتند که حامد تاب با نتیجه 2 بر یک مقابل رضایی به پیروزی رسید. وی در دور سوم نیز با نتیجه 8 بر صفر از سد حریف گرجستانی گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. محمدجواد رضایی نیز در صورت حضور تاب در دیدار فینال شانس ادامه کار برای کسب مدال برنز را بدست می آورد.

در وزن 77 کیلوگرم پژمان پشتام در دور اول حریفی از کشور گرجستان را با نتیجه 9 بر یک شکست داد. محمدعلی گرایی نیز با نتیجه 9 بر صفر مقابل نماینده کشور فرانسه پیروز شد. دو نماینده کشورمان در دور دوم به مصاف هم رفتند که محمدعلی گرایی با نتیجه 9 بر صفر مقابل پشتام پیروز شد و به دیدار نیمه نهایی راه یافت. در صورت حضور گرایی در دیدار فینال، پشتام نیز می تواند در گروه بازنده ها به کار خود ادامه دهد.

در وزن 87 کیلوگرم رامین طاهری پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 10 بر 4 کشتی گیر گرجستانی را مغلوب کرد و به دیدار نیمه نهایی راه یافت.

کشتی آزاد:

در وزن 57 کیلوگرم علیرضا سرلک در 2 دور حریفانی از گرجستان را با نتایج 19 بر 9 و 11 بر 9 شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

در وزن 65 کیلوگرم پیمان بیابانی در دورهای اول و دوم کشتی گیرانی از کشور گرجستان را با نتایج 4 بر صفر و 3 بر صفر مغلوب کرد و به دیدار نیمه نهایی رفت در همین وزن ایمان صادقی مقابل حریف گرجستانی با نتیجه 4 بر یک شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر گرجستانی مقابل پیمان بیابانی، صادقی از دور رقابت ها کنار رفت. ابوالفضل حاجی پور دیگر نماینده کشورمان در این وزن نیز در دور نخست استراحت کرد و در دور دوم مقابل باجرانگ از هند با نتیجه 10 بر 2 مغلوب شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار را بدست آورد.

در وزن 74 کیلوگرم رضا افضلی پس از استراحت در دور اول در دور دوم کشتی گیر گرجستانی را با نتیجه 6 بر 3 شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. سید احمد محمدی دیگر نماینده کشورمان در این وزن مقابل حریف گرجستان در حالی که با نتیجه 6 بر صفر عقب بود به دلیل مصدومیت به مبارزه ادامه نداد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز