کتایون اشرف در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تیم‌های ملی قایقرانی شرایط خوبی دارند/ در بخش پارالمپیک امید بسیار زیادی برای کسب مدال داریم

۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۱:۳۹:۲۷
کد خبر: ۸۸۲۵۵۴
تیم‌های ملی قایقرانی شرایط خوبی دارند/ در بخش پارالمپیک امید بسیار زیادی برای کسب مدال داریم
نایب رییس فدراسیون قایقرانی گفت: تیم‌های ملی ما شرایط بسیار خوبی دارند و در بخش پارالمپیک شانس بسیار بیشتری داریم.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری برنا؛ کتایون اشرف، نایب رئیس فدراسیون قایقرانی در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص ادروهای تیم ملی بانوان بیان کرد: اردوهای تیم ملی به صورت بسیار فعال در حال برگزاری است، تیم ملی روئینگ ما تمرینات خوب را در محل تمرینی خوب در خراسان شمالی دنبال می‌کنند. تیم کایاک جهت حضور در مسابقات قهرمانی جهان آماده می‌شوند، تیم ملی اسلالوم در چهارمحال بختیاری که الان پایگاه قهرمانی این رشته است، در حال فعالیت هستند. امیدوارم این سه رشته المپیکی روزهای خوب وشرایط خوبی را در آینده داشته باشند.

وی افزود: هنوز مسابقات کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو آغاز نشده است و احتمال می‌دهیم در رقابت‌های قهرمانی جهان بخش پارالمپیک ما سهمیه کسب شود. پس از این مسابقات قهرمانی آسیا را در پیش خواهیم داشت.

اشرف عنوان کرد: با توجه به تلاشی که از بچه‌ها می‌بینم به همه‌ تیم‌های ملی ایران امیدوارم هستم. روئینگ و کایاک از قبل شرایط بسیار خوبی داشتند و اسلالوم هم آینده بسیار خوبی خواهد داشت. در هر سه رشته امید زیادی به کسب سهمیه دارم و در بخش پارالمپیک شانس بسیار بیشتری داریم.

نایب رییس فدراسیون قایقرانی گفت: خوشبختانه در کنار اردوهای تیم ملی بزرگسالان، جوانان ما هم در اردو هستند. در رشته اسلالوم کل تیم جوان هستند و فقط یک ورزشکار بزرگسال در اردو است که در با تجربه‌ای که دارد در آینده می‌تواند به ما خیلی کمک کند. جوانان ما برای المپیک 2024 آماده می‌شوند و باید منتظر آن‌ها باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز