فرهاد نفرزاده در گفتگو با خبرگزاری برنا:

کوبایی‌ها شاگردان کولاکوویچ را غافلگیر کردند/ دیدار با روسیه سخت‌ترین بازی ایران خواهد بود

۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۰:۰۱:۰۱
کد خبر: ۸۸۲۹۱۰
کوبایی‌ها شاگردان کولاکوویچ را غافلگیر کردند/ دیدار با روسیه سخت‌ترین بازی ایران خواهد بود
مربی مطرح والیبال معتقد است در بازی مقابل کوبا غافلگیر شدیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ نخستین مرحله مسابقات انتخابی المپیک 2020 توکیو در رشته والیبال، از عصر دیروز 18 مرداد به طور رسمی به میزبانی شهر سنت پترزبورگ روسیه آغاز شد که تیم ملی کشورمان در اولین بازی خود مقابل کوبا صف آرایی کرد و با نتیجه 3-2 موفق شد از سد این تیم عبور کند.

فرهاد نفرزاده، مربی مطرح والیبال درباره این دیدار در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: این بازی به عنوان دیدار افتتاحیه برای هر دو تیم بازی سخت و حساسی بود. به ویژه اینکه هر دو تیم شناخت کافی از هم نداشتند. در دو ست اول تیم ملی عملکرد خوبی از خود به نمایش نگذاشت و به نوعی می‌توان گفت در این این دو ست کوبایی‌ها ما را غافلگیر کردند.

او ادامه داد: اما از ست سوم کم کم به بازی برگشتیم و بچه‌ها کنترل بازی را به دست گرفتند و خوب نقاط ضعف تیم حریف را شناسایی کردند و در نهایت با بازی خوبی که انجام دادند موفق شدند این تیم را شکست بدهند. در سه ست آخر تیم ما هم سرویس‌های هدفمندی را زد و هم دفاع روی تور را به خوبی اجرا کرد و همین موضوع باعث برتری ما مقابل کوبایی‌ها شد.

نفر زاده درمورد بازی با مکزیک و روسیه گفت: مکزیک ضعیف‌ترین حریف ما در این گروه است ولی بازهم نباید هیچ تیمی را دست‌کم گرفت. قطعا بچه‌ها با تمرکز بهتر می‌توانند به راحتی این تیم را شکست دهند و یک پیروزی دیگر دست یابند اما بازی با روسیه فرق دارد. این تیم جدی‌ترین حریف ماست که در کنار قوی بودن از امتیاز میزبانی هم برخوردار است. از طرفی چون صعود به المپیک برای هر دو تیم مهم است بازی خوب و البته دشواری را شاهد خواهیم بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز