دور هشتم مسابقات شطرنج ابوظبی برگزار شد؛

مقصودلو در یک قدمی رتبه دوم یا سوم جدول رده بندی نهایی

۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۰:۲۲:۳۳
کد خبر: ۸۸۲۹۲۳
مقصودلو در یک قدمی رتبه دوم یا سوم جدول رده بندی نهایی
مقصودلو با برتری برابر استاد بزرگ بلاروس در دور هشتم، شانس رسیدن به سکوی دوم یا سوم مسابقات استادان ابوظبی را برای خود حفظ کرد.

به گزارش گروه ورزشی خرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شطرنج، دور هشتم مسابقات استادان ابوظبی جمعه 18 مرداد ماه برگزار شد و نمایندگان شطرنج کشورمان برابر حریفان خود صاحب یک پیروزی، 3 تساوی و 3 شکست شدند.در دور هشتم پرهام مقصودلو مقابل استاد بزرگ بلاروس با ریتینگ 2578 به برتری رسید تا مجموع امتیازات خود را به عدد 6 برساند و در رده سوم قرار گیرد.

نماینده شطرنج ایران در دور پایانی به مصاف نی هوا از چین با ریتینگ 2668 خواهد رفت. با توجه به وضعیت پوئن شکنی‌ها، پیروزی در این دیدار قطعا یکی از سکوهای دومی یا سومی را برای مقصودلو به دنبال خواهد داشت.در دیگر دیدارهای دور هشتم مسابقات استادان ابوظبی، محمدامین طباطبایی، پویا ایدنی و سید جواد علوی برابر حریفان خود به تساوی رسیدند و آرش طاهباز، آرتین اشرف و آنوشا مهدیان مقابل رقبای خود شکست خوردند.

مبینا علی نسب دیگر نماینده ایران پیش از برگزاری رقابت‌های این دور، از مسابقات کناره گیری کرد.بیست و ششمین دوره مسابقات استادان ابوظبی که با حضور 150 شطرنج باز از 28 کشور دنیا در امارات برگزار می‌شود روز شنبه 19 مرداد ماه به پایان می‌رسد.

نظر شما