عباس تیموری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تابع دستور و مقررات فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هستیم/ استقلالی‌ها فقط شناسه فردی خود را در هیات فوتبال به ثبت رساندند

۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۰۷:۰۱:۴۵
کد خبر: ۸۸۳۲۹۶
تابع دستور و مقررات فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هستیم/ استقلالی‌ها فقط شناسه فردی خود را در هیات فوتبال به ثبت رساندند
دبیر هیات فوتبال استان تهران گفت: با توجه به اینکه مقداری شروع لیگ زمان‌بر شده است اگر تیم ها متقاضی باشند و قوانین اجازه بدهد و سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال نیز مساعدت کنند فکر می کنم مثل گذشته زمان ثبت قراردادها را تمدید کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ عباس تیموری، دبیر هیات فوتبال استان تهران، درخصوص آخرین نقل و انتقالات که در این هیات به ثبت رسیده است صحبت کرد.

تیموری در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار داشت: روز گذشته 14 نفر از بازیکنان و کادر مدیریتی تیم استقلال به هیات فوتبال تهران آمدند و در روزهای آتی نیز تیم‌های دیگر پایتخت با حضور در هیات فوتبال قراردادهای بازیکنان و کادر فنی خود را به ثبت خواهند رساند.

دبیر هیات فوتبال تهران در پاسخ به این سوال که آیا توجه به اظهارات اخیر مسئولین سازمان لیگ تیم‌های بدهکار می‌توانند قرارداد بازیکنان خود را ثبت کنند یا خیر؟ گفت: ما در هیات فوتبال تابع مقررات دو نهاد بالادستی یعنی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال هستیم. در تیرماه سازمان لیگ با ارسال نامه‌ای اعلام کرد باشگاه‌هایی که بدهکار هستند از ثبت قراردادهایشان جلوگیری شود و ما نیز فعلا از این دستور تمکین کردیم و فقط شناسه فردی بازیکنان را در هیات فوتبال ثبت کردیم تا بتوانند از مهلت نقل و انتقالاتی سازمان لیگ بهترین استفاده را ببرند. کمیته تعیین وضعیت و کمیته سازمان لیگ می‌توانند از صدور کارت برای تیم‌هایی که بدهی دارند جلوگیری کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه مقداری شروع لیگ زمان‌بر شده اگر تیم‌ها متقاضی باشند و قوانین اجازه بدهد و سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال نیز مساعدت کنند فکر می‌کنم مثل گذشته زمان ثبت قراردادها را تمدید کنند تا تیم‌ها مشکلی نداشته باشند. هنوز ابلاغی جهت شروع لیگ از سوی سازمان لیگ به ما اعلام نشده و همانطور که رئیس فدراسیون اعلام کرد اقداماتی که برای ایمن‌سازی ورزشگاه‌ها باید صورت بگیرد همچنان در اولویت فدراسیون است و پس از بازدید مسئولین از ورزشگاه‌ها تاریخ شروع لیگ تعیین خواهد شد.

تیموری درخصوص اینکه تا به الان چه تیم‌هایی برای ثبت قرارداد و شناسه فردی بازیکنان به هیات فوتبال تهران مراجعه کرده‌اند تصریح کرد: تا به الان تعدادی از بازیکنان و کادر فنی دو تیم پیکان و استقلال به هیات فوتبال آمده‌اند و با تیم پرسپولیس نیز هماهنگی‌های لازم صورت گرفته که طی روزهای آینده آنها نیز خواهند آمد. از بین تیم‌های لیگ یکی نیز بادران، نیروی زمینی آمده‌اند و مابقی تیم‌ها نیز به مرور خواهند آمد.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که چه زمانی انتخابات هیات فوتبال تهران برگزار خواهد شد؟ خاطرنشان کرد: ما نیز مثل شما منتظر تائید احراز صلاحیت کاندیداهای پست رئیس هیات هستیم و فکر می‌کنم بعد از تعطیلات اسامی اعلام شود و با هماهنگی‌هایی که با فدراسیون فوتبال و اداره کل ورزش تهران داریم زمان آن اعلام خواهد شد. ما نیز دوست داریم از این بلاتکلیفی زودتر خارج شویم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز