از سوی کادر فنی؛

ترکیب تیم ملی آبهای آرام بانوان برای رقابت‌های جهانی مشخص شد

۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۱۰:۴۵:۲۳
کد خبر: ۸۸۳۴۲۱
ترکیب تیم ملی آبهای آرام بانوان برای رقابت‌های جهانی مشخص شد
ترکیب نهایی تیم ملی آبهای آرام بانوان ایران برای حضور در رقابت های قهرمانی مجارستان و کسب سهمیه المپیک توکیو مشخص شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رقابت های جهانی آبهای آرام به میزبانی مجارستان 30 مرداد تا 3 شهریور به میزبانی شهر سگد در مجارستان برگزار می شود و تیم های ملی ایران نیز در آن شرکت می کنند.

برهمین اساس ترکیب نهایی تیم ملی آبهای آرام بانوان ایران برای حضور در این رقابت ها مشخص شد. مهسا مجللی مربی تیم ملی بانوان هدیه کاظمی و آرزو حکیمی را برای کایاک دو نفره 500 متر و الناز شفیعیان را برای کایاک تکنفره 200 و 500 متر انتخاب کرده است.

رقابت های قهرمانی جهان برای کسب سهمیه المپیک توکیو برگزار می شود.

مهسا مجللی مربی تیم ملی آبهای آرام بانوان درباره رقابت های جهانی مجارستان اظهار کرد: در این مدت تمرین های خوبی برای رقابت های جهانی داشتیم و ورزشکاران زمان های خوبی ثبت کرده اند. ما سعی می کنیم بهترین عملکردمان را در رقابت های جهانی داشته باشیم.

وی با اشاره به این مسابقات که برای کسب سهمیه المپیک است، ادامه داد: رقابت های جهانی سطح بسیار بالایی دارد و بهترین ورزشکاران جهان برای رسیدن به المپیک در آن تلاش می کنند. کار ما بسیار دشوار است اما تمرین های خوبی انجام داده ایم و به دنبال بهترین عملکرد هستیم.

مجللی همچنین گفت: کشورهای آسیایی نیز شرایط خوبی دارند. همه به دنبال بهترین نتیجه هستند و با تمام توان در مسابقات جهانی شرکت می کنند. ما هم زمان های خوبی ثبت کرده ایم و با تمام توان راهی مجارستان می شویم.

مربی تیم ملی آبهای آرام بانوان درباره رقابت های کسب سهمیه المپیک در آسیا نیز بیان کرد: در مسابقات قاره ای آسیا سهمیه در قایق های تک ‌نفره توزیع می‌ شود. دارنده مدال طلا در این مسابقات به سهمیه المپیک می رسد.

مجللی در پایان گفت: بعد از مسابقات قهرمانی جهان هم تمرینات را ادامه می دهیم تا بتوانیم شرایط خوب ورزشکاران را حفظ کنیم. نگاه ما به رقابت های کسب سهمیه المپیک در سال آینده است که شانس خوبی هم در آن داریم اما باید خیلی تلاش کنیم.

نظر شما