سیروس دین‌محمدی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

استقلال در سه هفته ابتدایی باید بیشترین امتیازات را جمع کند/ مسئولان فدراسیون فوتبال می‌خواهند لیگ برتر را همزمان با لالیگا برگزار کنند!

۱۳۹۸/۰۵/۲۲ - ۰۷:۲۹:۱۳
کد خبر: ۸۸۳۷۱۵
استقلال در سه هفته ابتدایی باید بیشترین امتیازات را جمع کند/ مسئولان فدراسیون فوتبال می‌خواهند لیگ برتر را همزمان با لالیگا برگزار کنند!
پیشکسوت باشگاه استقلال‌تهران گفت: فکر می‌کنم مسئولان فدراسیون فوتبال می‌خواهند لیگ برتر را همزمان با لالیگا برگزار کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سیروس دین محمدی، پیشکسوت فوتبال و باشگاه استقلال، درباره آخرین وضعیت این تیم در آستانه آخرین روزهای تمرینات پیش فصل به خبرنگار برنا گفت: نکته نخست که می‌خواهم به آن اشاره کنم این است که استقلال درست است بازیکنان زیادی را جذب کرده اما بازیکنان باتجربه درون تیم هستند، ضمن اینکه با شروع لیگ بازیکنان باید به پشتوانه حمایت هواداران تمرکز کافی داشته باشند و برای یک بازیکن حرفه‌ای نباید فرقی کند که هم اکنون در چه شرایطی قرار گرفته است.

وی افزود: بازیکنانی مانند دشتی، یزدانی، بلبلی و سایر نفرات خوب سال قبل که به استقلال پیوسته‌اند باید بدانند شرایط استقلال متفاوت است و آن‌ها با استفاده از تجربیات بازیکنان گذشته و قدیمی خود را با شرایط تیم وفق بدهند.

دین‌محمدی در بخش دیگری از صحبت‌هایش پیرامون قرعه‌کشی لیگ و بازی دربی در هفته چهارم عنوان کرد: بسیار مهم است که استقلال در سه بازی اول امتیازات خوبی جمع کند تا با قدرت و روحیه خوب بازی هفته چهارم و دربی را انجام بدهد. در این میان بازی اول مقابل ماشین‌سازی در تبریز که استارت آبی‌پوشان برای لیگ است بسیار اهمیت دارد و فکر می‌کنم اگر بازیکنان خواسته‌های کادر فنی را با تمرکز بالا در زمین پیاده کنند می‌توانند موفق شوند.

بخش دیگری از صحبت‌های مربی سابق استقلال درباره خرید بازیکن خارجی در پست پشت مهاجم یا همان پلی میکر بود، وی تصریح کرد: پلی میکر پست بسیار کلیدی است و وقتی سرمربی تیم تاکید دارد در برخی پست‌های کلیدی بازیکنان خاصی جذب شوند باید بازیکنانی جذب شوند که درحد همان بازیکنان قبلی باشند تا استقلال بتواند در لیگ قهرمانان علاوه بر بازی های داخلی نتیجه بگیرد.

دین‌محمدی با انتقاد از آغاز دیرهنگام لیگ گفت: فکر می‌کنم مسئولان فدراسیون فوتبال می‌خواهند لیگ برتر را همزمان با لالیگا برگزار کنند تا شاید این گونه به کیفیت لیگ کمکی کرده باشند!

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز