در میان استقبال گرم ورزشکاران وشهروندان تهرانی صورت گرفت؛

برگزاری همایش روز جهانی ووشو

۱۳۹۸/۰۵/۲۲ - ۱۰:۳۰:۵۷
کد خبر: ۸۸۴۰۹۳
برگزاری همایش روز جهانی ووشو
همایش روز جهانی ووشو، امروز (دوشنبه) با حضور برخی مسوولان ارشدورزش کشور و خانواده بزرگ ووشوی ایران به میزبانی منطقه ٩ برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، همایش بزرگ روز جهانی ووشو با حضور احمدی معاون وزیر ورزش و جوانان، علینژاد رییس فدراسیون ووشو، روسای هیات‌ها و کمیته‌های مختلف ورزشی و ورزشکاران رشته‌های مختلف ووشو در میدان آزادی تهران به میزبانی منطقه ٩ برگزار شد.

سلیمانی سرپرست معاونت ورزش آقایان سازمان ورزش با بیان این که این سازمان با عقد تفاهم‌نامه‌های همکاری با فدراسیون‌های مختلف به دنبال تحقق ماموریت خود یعنی توسعه ورزش همگانی است، افزود: این همایش نیز درپی آغاز همکاری مشترک سازمان ورزش با فدراسیون ووشو به اجرا در آمد.

وی ادامه داد: برگزاری همایش‌های میدانی، مسابقات ورزشی محله‌ای و آموزش در اماکن ورزشی از جمله اهدافی است که سازمان ورزش در تعامل با فدراسیون‌ها به دنبال دست یابی به آن‌ها است.

شهردار منطقه ٩ که میزبانی برگزاری این همایش ورزشی صدها نفری را به عهده داشت، در جمع

حاضران ضمن تبریک دهه ولایت، اظهار داشت: این گردهمایی ورزشی به طور قطع به شناخت ورزش ووشو از سوی مردم و استعدادیابی و ایجاد انگیزه در نوجوانان می‌انجامد. همچنین کمک شایانی برای توسعه این رشته ورزشی است.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان دیگر سخنران همایش روز جهانی ووشو بود. احمدی ضمن تبریک عید قربان گفت: امروز شاهد برگزاری مراسم روز جهانی ووشو هستیم در میدان آزادی پایتخت که با ابتکار سازمان ورزش شهرداری و همکاری فدراسیون ووشو در فضای باز با استقبال چشمگیر شهروندان برگزار شد.

وی سازمان ورزش را پشتوانه‌ای خوب برای ورزش و فعالیت‌های ورزشی دانست و تاکید کرد: وزارت ورزش همواره از حمایت‌های شهرداری در برگزاری برنامه‌های مختلف برخوردار بوده است.

احمدی یکی از وظایف فدراسیون‌ها را ترویج و گسترش ورزش همگانی برشمرد تا شرایط جذب مردم به ورزش فراهم شود.

حاشیه مراسم:

گروهای مختلف ورزشی در میدان آزادی به اجرای حرکات نمادین رشته‌های مختلف ورزش ووشو پرداختند.

 گروه‌های بومی محلی از استان سیستان و بلوچستان اجرای جذابی را برای حاضران به نمایش گذاشتند.

حاضران در همایش و مسوولان ورزشی کشور به همراه ووشو کاران دقایقی را نرمش کردند.

به ده‌ها تن از شرکت کنندگان در همایش به قید قرعه جوایز ورزشی اهدا شد.

برخی معاونان و مدیران سازمان ورزش و معاون اجتماعی و فرهنگی و مدیران ورزش آقایان و بانوان منطقه ٩ در همایش یادشده حضور داشتند.

نظر شما