رضا رجبی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

استراماچونی به بازیکنان نزدیک است/ تاخیر در شروع لیگ می‌تواند کمک حال استقلال باشد

۱۳۹۸/۰۵/۲۳ - ۰۵:۰۱:۵۱
کد خبر: ۸۸۴۴۱۳
استراماچونی به بازیکنان نزدیک است/ تاخیر در شروع لیگ می‌تواند کمک حال استقلال باشد
پیشکسوت استقلال تهران گفت: امیدوارم استقلال بتواند در لیگ نوزدهم با کسب عنوان قهرمانی دل هواداران را شاد کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ رضا رجبی، پیشکسوت باشگاه استقلال درباره حضور در دیدار خیریه به نفع آزادی زندانیان غیرعمد و دیه به خبرنگار برنا گفت: من ناخودآگاه آمدم به وسیله آقای نیک پور و شعار خوبی دیدم، مسابقه به نفع انسانیت. خیلی شعار زیبایی است که هرکسی قدم بردارد به طریق انسانیت و بخواهد اخلاق را در جامعه شکوفا کند. به نظر من ارزشمند است و خدا را شکر این اتفاق افتاد و من هم آمدم و سلطان فوتبال آقای پروین هم آمدند در هر صورت هرجایی که شما بتوانید آدم‌ها را دور هم جمع کنید و از آسیب‌‌ها دور باشند و در محیط ورزش باشند و کار انسانی کنند به نظر من ارزشمند است و من هم خدا  لطف کرده که آمدم اینجا.

وی افزود: ره آورد این گونه مسابقات این می شود می‌شود که بازی بگذارند و دو نفر جوانی که در بند هستند و چشمشان به آدم‌های بیرون است نجات  یابند. من فکر نمی‌کنم چیزی زیباتر از این در عید قربان باشد که ما وقتمان را قربانی کار خیر می‌کنیم تا بتوانیم دو انسان را نجات دهیم.

پیشکسوت استقلال درباره آخرین وضعیت این تیم اظهار داشت: باشگاه استقلال مشکلاتی دارد اما تیم تمرین می‌کند. اگر بعد فنی را بگوییم آقای استراماچونی کمی به بچه‌ها نزدیک است و دارد خوب با  آنها تمرین می‌کند. امیدوارم بتواند در بحث کوچینگ و مربیگری در جریان بازی هم مربی بزرگی باشد. بالاخره استقلالی‌‌ها سال‌هاست قهرمان نشدند و امیدوارم بتواند که بر حواشی و مشکلات مالی فائق بیاید تا انشالله بتواند موفق شود.

رجبی بیان کرد: هماهنگی در ایران برای یک مربی تازه وارد خیلی سخت است اما چون استقلال زود شروع کرده و بزرگ‌ترین شانسی که تیم آورده این است که لیگ عقب افتاد و این تأخیر می‌تواند به نفع استقلال باشد. البته از طرفی این تاخیر تمام انرژی و ذهنیت بازیکنان را به هم می‌ریزد. بدنسازی بر مبنای 10 مرداد بوده. وقتی بدنسازی می‌کنی حتی ساعت‌های آن را در نظر می‌گیرید. این دوباره عقب افتاده و مربیان باید بتوانند تیم‌هایشان را ریکاوری کنند و گفتند اول شهریور اما بازهم معلوم نیست شروع شود یا خیر. به هرحال امیدوارم استقلال بتواند در لیگ نوزدهم با کسب عنوان قهرمانی دل هواداران را شاد کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز