علی جباری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

استراماچونی از استقلال نمی‌رود/ مشکل سرمربی ایتالیایی یک سوءتفاهم بود/ اجازه بدهید تیم کارش را با قدرت شروع کند!

۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۰۵:۴۲:۲۳
کد خبر: ۸۸۴۸۹۴
استراماچونی از استقلال نمی‌رود/ مشکل سرمربی ایتالیایی یک سوءتفاهم بود/ اجازه بدهید تیم کارش را با قدرت شروع کند!
اسطوره باشگاه استقلال تهران گفت: استراماچونی از استقلال نمی‌رود و هواداران نباید نگران این موضوع باشند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علی جباری، پیشکسوت و اسطوره  باشگاه استقلال، درباره آخرین وضعیت این تیم و برخی حواشی پیش آمده به خبرنگار برنا گفت: بنده معتقدم چنین اتفاقاتی نباید رخ بدهد که چنین حواشی را به همراه داشته باشد. یک کوتاهی رخ داده بود که تعمدی نبود و خود استراماچونی هم می‌داند از این دست مشکلات برخی اوقات پیش می‌آید. حالا مشکل بر طرف شده و بازیکن موردنظر هم در صورت پشت سر گذاشتن تست‌های مربوطه جذب خواهد شد.

سلطان استقلالی‌ها افزود: هواداران و پیشکسوتان متوجه باشند، استقلال در مقطع حساسی قرار گرفته است، تیم زود تشکیل شده، زود تمرینات خود را با استراماچونی تشکیل داده و تنها یک هفته به آغاز لیگ باقی مانده و کسب امتیاز در هفته‌های اول لیگ بسیار اهمیت دارد. از این‌رو از تمامی هواداران و پیشکسوتان می‌خواهم بدون در نظر گرفتن حواشی و برخی شیطنت‌ها یک صدا از تیم حمایت کنند. استقلال بازیکنان جوان زیادی دارد و نیاز آنها همین حمایت همه‌جانبه است.

کاپیتان پیشین استقلال و تیم ملی در بخش پایانی صحبت‌هایش عنوان کرد: ما به استراماچونی و بازیکنان اعتماد کرده‌ایم و اینکه در این مقطع برخی به این موضوع بپردازند که او از تیم می‌خواهد برود درست نیست، استراماچونی از استقلال نمی‌رود و هواداران نگران نباشند. همانگونه که گفتم مشکل به وجود آمده یک سوءتفاهم بود که خوشبختانه هم حل شد. انتقاد کردن کار ساده‌ای است، اما آنهایی که به استقلال علاقه دارند اجازه بدهند تیم لیگ را با قدرت شروع کند اگر حرف و انتقادی هم بود در این میان خیلی دوستانه به گوش مسئولان تیم برسانیم اما اینکه بدون دیدن بازی بخواهیم پیش داوری کنیم به هیچ عنوان صحیح نیست و امیدوارم با پیوستن بازیکن مدنظر که البته میلیچ هم نخواهد بود، استقلال قوی‌تر از قبل نیز بشود. در این موضوع هم تردیدی نیست که اگر ما به کسی اعتماد کردیم، باید ابزار مورد نیازش را هم مهیا کنیم. این موضوع هم برعهده کادر مدیریتی و اداری استقلال است و در همین قضیه ویزای بازیکن خارجی یک کوتاهی شکل گرفته بود که نباید چنین مسائلی در باشگاه بزرگی مثل استقلال تکرار شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز