چشمی در راه تبریز؛

ستاره استقلال در تور سرخ‌پوشان افتاد+عکس

۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۰۴:۴۷:۴۲
کد خبر: ۸۸۴۹۱۹
ستاره استقلال در تور سرخ‌پوشان افتاد+عکس
در حالی که نوزدهمین دوره لیگ برتر از یک هفته دیگر آغاز می‌شود یکی از ستاره های استقلال در فصل قبل در یک قدمی پیوستن به تراکتورسازی قرار گرفته است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم فوتبال تراکتور که با نظر مصطفی دنیزلی، مسیح زاهدی را از فهرست خود خارج کرده، به دنبال جایگزین این مدافع است. دنیزلی نظر ویژه‌ای روی روزبه چشمی دارد و از ابتدای حضورش در تبریز هم به دنبال جذب و استفاده از این بازیکن در پست هافبک دفاعی بود. در آن مقطع، روزبه چشمی جواب قطعی به تراکتوری‌ها نداد و آن‌ها هم سراغ رضا اسدی رفتند. چشمی در آن مقطع به مسئولان تراکتور اعلام کرده بود اگر راهی قطر نشود، به تبریز خواهد آمد به همین خاطر، مذاکرات دوطرف نتوانسته بود به نتیجه مشخص دیگری برسد.

6kk607790

حالا با کنار گذاشته شدن زاهدی از تراکتور، پرونده حضور روزبه چشمی در این تیم بار دیگر باز شده است. چشمی قابلیت بازی در دفاع میانی را هم دارد و به همین خاطر، دنیزلی از مالک باشگاه تراکتور خواسته این بازیکن را جایگزین زاهدی کند. دیگر بازیکنی که برای پیوستن به تراکتور مدنظرباشگاه قرار گرفته، خالد شفیعی است. او فصل قبل در سپاهان توپ می زد و حالا به ماشین‌سازی پیوسته است. در صورتی که انتقال چشمی به تراکتور به هر دلیل منتفی شود، مدیران این باشگاه به سراغ جذب خالد شفیعی خواهند رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز