محسن سلگی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

پرتوآذر و زنجانیان به دلیل تاخیر پرواز از مسابقات جهانی جا ماندند/ در زمان تشکیل اردوهای تیم ملی کورسی خارج از کشور بودم

۱۳۹۸/۰۵/۲۵ - ۰۷:۵۶:۲۱
کد خبر: ۸۸۴۹۵۲
پرتوآذر و زنجانیان به دلیل تاخیر پرواز از مسابقات جهانی جا ماندند/ در زمان تشکیل اردوهای تیم ملی کورسی خارج از کشور بودم
مدیر تیم‌های ملی دوچرخه‌سواری گفت: در زمان تشکیل اردوهای تیم ملی کورسی خارج از کشور بودم و فقط می‌دانم بالای 20 نفر در اردو حضور داشتند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محسن سلگی، مدیر تیم‌های ملی دوچرخه‌سواری، در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص حضور رکابزنان کوهستان در مسابقات قهرمانی جهان بیان کرد: رکابزنان ما در مسابقات قهرمانی آسیا نتیجه نسبتا قابل قبولی که می‌توان گفت بهترین نتیجه تاریخ کوهستان بود را در لبنان کسب کردند. پس از آن قرار شد فرانک پرتوآذر و حسین زنجانیان به مسابقات جهانی ایتالیا و پس از آن سوئیس اعزام شوند. باتوجه به تاخیری که پرواز ما داشت، بچه‌ها از مسابقات ایتالیا جا ماندند و به رقابت‌های سوئیس رسیدند. خود ورزشکاران جهت حضور در این تورنمنت‌ها اقدام کرده بودند و ما فقط در این راستا با وزارت ورزش مکاتبات لازم را انجام دادیم. این ورزشکاران با هزینه شخصی و اسپانسری خود در این دوره از رقابت‌ها حضور پیدا کردند.

وی افزود: سطح مسابقات قهرمانی جهان خیلی بالا است، زنجانیان اولین بار بود که در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کرد اما پرتوآذر قبلا شرکت کرده بود و توانست نتیجه خوبی بین شرکت کنندگان به دست بیاورد.

اردوهای تیم ملی کورسی به مدت 18 روز در محل کمپ تیم‌های ملی برگزار شد اما اخبار این اردو در سایت رسمی فدراسیون اعلام نشد. سلگی در رابطه با عدم اطلاع‌رسانی سایت فدراسیون از برگزاری اردوهای تیم ملی کورسی عنوان کرد: کار کردن این اخبار برعهده کمیته روابط عمومی فدراسیون است و در زمان تشکیل اردو خارج از کشور بودم و باید پیگیری کنم تا ببینم دلیل عدم اطلاع‌رسانی چه بوده است.

مدیر تیم‌های ملی دوچرخه‌سواری ادامه داد: غیر از ورزشکاران نیمه استقامت، از همه رده‌های سنی که در مسابقات قبلی عملکرد خوبی داشتند در اردو دعوت شده بود، به دلیل برگزاری مسابقات لیگ جوانان در تبریز فقط از ورزشکاران نیمه استقامت جوانان دعوت نشد. برای اردو بعدی ورزشکاران ریزش خواهند داشت و باتوجه به شرایط مالی ورزشکاران را برای مسابقات قهرمانی آسیا کره‌جنوبی پیست آماده می‌کنیم.

وی بدون اشاره به زمان برگزاری اردو در خصوص ورزشکاران دعوت شده به اردو گفت: باید بخشنامه را بخوانم و فقط می‌دانم بالای 20 نفر در اردو حضور داشتند. من برای مسابقات خارج از کشور بودم و برای اردو ایران حضور نداشتم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز