نیلوفر صفریان در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تیم تکواندو نونهالان عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت/ باید سرمایه‌گذاری کلانی در این رشته المپیکی صورت بگیرد

۱۳۹۸/۰۵/۲۵ - ۱۱:۱۱:۱۰
کد خبر: ۸۸۵۱۸۵
تیم تکواندو نونهالان عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت/ باید سرمایه‌گذاری کلانی در این رشته المپیکی صورت بگیرد
مربی تکواندو گفت: تکواندو رشته المپیکی است و باید در این رشته سرمایه‌گذاری کلانی انجام شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ نیلوفر صفریان، مربی تکواندو، درباره عملکرد تیم‌ملی نونهالان در مسابقات جهانی تاشکند در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: تیم‌ملی عملکرد فوق العاده‌ای داشت، این را می‌توان از کارنامه درخشان‌شان در مسابقات فهمید. اما سوالی که این روزها بیشتر برای این رده مطرح می‌شود این است که آیا این بچه‌ها می‌توانند در آینده جایگزین مناسبی برای تیم‌ملی بزرگسالان باشند یا خیر؟ ببینید تکواندو رشته المپیکی است و باید در این رشته سرمایه گذاری کلانی انجام شود. قطعا این بچه‌ها آینده سازان تکواندو ما خواهند بود به شرطی که حمایت شوند و در کنار این خودشان هم آمادگی خود را حفظ کنند.

او با اشاره به افت تکواندو بانوان در سال های گذشته افزود: تکواندو بانوان ما در بخش بزرگسالان از المپیک ریو به بعد افت محسوسی داشته ولی باید جستجو کرد این افت به چه علت بوده، بدون شک تکواندوکاران ما همه ظرفیت و پتانسیل بالایی دارند و با توجه به این که در اکثر رده‌های سنی ما این بچه‌ها در همان وزن ثابت در گرندپری، تورنمنت و مسابقات دیگر شرکت می‌کنند مسلما باید آمادگی مطلوبی هم داشته باشند.

صفریان اضافه کرد: متاسفانه همین بازیکنان زمانی که خارج از اردو هستند رفتار حرفه‌ای یک ورزشکار را ندارند و  وقتی  مجددا به اردو دعوت می‌شوند دچار اضافه وزن و... شدند. بنابراین نباید همه مشکلات را هم به پای کادرفنی گذاشت. بازیکنی برای مثال هم در رده جوانان در مسابقات شرکت می‌کند و هم در رده بزرگسالان پس بی تجربه و میدان ندیده نیست ولی همین بازیکن در کنار تمرینات زمان اردو باید در زمان خارج از اردو هم حرفه‌ای رفتار کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز