مبنای سیاست حراست، سه مولفه قانون، شرع و‌ اخلاق است؛

سمیعی: با دستور وزیر ورزش و جوانان، هیچ اعزامی بدون نماینده حراست صورت نمی‌گیرد

۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۲۰:۳۲:۵۷
کد خبر: ۸۸۵۲۱۶
سمیعی: با دستور وزیر ورزش و جوانان، هیچ اعزامی بدون نماینده حراست صورت نمی‌گیرد
مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه مبنای سیاست حراست، سه مولفه قانون، شرع و‌اخلاق است اظهار داشت: با دستور وزیر ورزش، هیچ اعزامی بدون نماینده حراست صورت نمی‌گیرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، جعفر سمیعی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان در حاشیه گردهمایی مدیران کل ورزش و‌ جوانان سراسر کشور اظهار داشت: مبنای سیاست حراست این وزارتخانه براساس سه مولفه قانون، شرع و اخلاق است که اگر بتوانیم اخلاق را در این مولفه ها ببشتر ببینیم قطعا بسیاری از مسایل را با اخلاق مداری مرتفع خواهد شد.

او ادامه داد: دستور العمل و‌ظایف به مجموعه حراست ادارات کل و‌ مجموعه ورزش ابلاغ شده و بیان کرده ایم که صیانت از مدیران و مجموعه پرسنل بخشی از وظایف ماست که تمامی اعضا حراست باید به طور جدی این موضوع را پیگیری کنند.

مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان این موضوع را مورد تاکید قرار داد که در حوزه حراست، پیش گیری اهمیت بسیار بالایی دارد و اطلاع رسانی به موقع از وظایف اصلی ماست، بنابراین ما تلاش می کنیم تا اطلاعات لازم را به موقع در دسترس مدیران قرار بدهیم تا آنها بتوانند در شرایط مقتضی تصمیم گیری کنند.

سمیعی همچنین این نکته را مورد توجه قرار داد با بررسی هایی که انجام دادیم و گفتگوهایی که با وزیر داشتیم به این نتیجه رسیدیم هیچ اعزامی بدون نماینده حراست صورت نگیرد. ضمن اینکه با توجه به مشکلاتی که ممکن است در خارج از کشور برای هر یک از اعضای تیم پیش بیاید نماینده حراست با آموزش هایی که دیده می تواند وارد عمل شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز