حبیب اخلاقی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

توجه آکادمی به نوجوانان باعث موفقیت در المپیک ۲۰۲۲ خواهد شد/ دبیر با انرژی وارد فدراسیون کشتی شده است

۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۰۷:۲۱:۴۹
کد خبر: ۸۸۵۳۲۵
توجه آکادمی به نوجوانان باعث موفقیت در المپیک ۲۰۲۲ خواهد شد/ دبیر با انرژی وارد فدراسیون کشتی شده است
کشتی‌گیر سابق تیم ملی گفت: رییس فدراسیون جدید با انرژی خوب در فدراسیون حاضر شد و کار را ادامه می‌دهد و امیدوارم که در المپیک توکیو کشتی ما بتواند نتایج در شان ایران را کسب کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حبیب اخلاقی، ملی‌پوش سابق کشتی فرنگی، با تمجید از طرح بورسیه ورزشی امیدها که توسط آکادمی و کمیته ملی المپیک برگزار شد در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار داشت: آموزش استعدادهای رشته‌های مختلف در دو بخش آقایان و بانوان که در المپیک 2022 راهی سنگال خواهند شد به بهترین نحو برگزار شد. این کار بسیار بزرگی است و امیدوارم که ورزشکاران بااستعداد بتوانند در المپیک 2022 هم از لحاظ اخلاقی و هم از لحاظ قهرمانی در جایگاه بالایی قرار بگیرند.

ملی‌پوش سابق کشورمان که در انستیتو فدراسیون کشتی مشغول خدمت است، درخصوص اقدامات صورت گرفته در این انستیتو گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته با آکادمی ملی المپیک در حال حاضر ارتباط خوبی با قراخانلو داریم و کشتی‌گیران ما برای انجام تست‌های مختلف به این محل می‌آیند. همچنین در جهت ارتقای سطح داوری کشتی برنامه‌هایی را در دست اقدام داریم که برخی از آنها انجام شده است.

اخلاقی با اشاره به حضور علیرضا دبیر در فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: دبیر یکی از کشتی‌گیران خوب ما بوده که پیش از این نیز سابقه مدیریتی در شورای شهر تهران را داشته است. ایشان با انرژی خوب در فدراسیون حاضر شد و کار را ادامه می‌دهد و امیدوارم که در المپیک 2020 توکیو کشتی ما بتواند نتایج در شان ایران را کسب کند.

وی درباره برگزاری لیگ تصریح کرد: امیدوارم با حضور اسپانسرها و حمایت نهادهای مختلف شاهد برگزاری لیگ پویا برای ورزش اول کشور باشیم و تیم‌ها با قدرت بیشتر در لیگ حضور پیدا کنند.

نظر شما
پرونده ویژه