ورزشکاران المپیکی دغدغه‌ای برای هزینه‌هایشان نداشته باشند؛

فرامرزیان: تلاش می‌کنیم برای تکمیل پروژه‌های ورزشی تامین منابع صورت گیرد

۱۳۹۸/۰۵/۲۵ - ۱۳:۱۵:۴۸
کد خبر: ۸۸۵۳۶۷
فرامرزیان: تلاش می‌کنیم برای تکمیل پروژه‌های ورزشی تامین منابع صورت گیرد
معاون مدیریت و توسعه منابع وزارت ورزش و جوانان گفت: ورزشکارانی که سهمیه المپیک می گیرند بر اساس مصوبه ستاد عالی بازی ها دغدغه ای برای هزینه هایشان نداشته باشند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، ژاله فرامرزیان در حاشیه گردهمایی مدیران کل استانی اظهار داشت: در رابطه با مجموعه اقدامات جذب صحیح و مدیریت صحیح منابع صحبتهایی داشتیم و اینکه تعداد قابل توجهی از پروژه های عمرانی را با استفاده از ظرفیت های قانونی موجود به خصوص ظرفیت ماده ٢٧ و تبصره ١٩ که به مشارکت گرفتن بخش خصوصی برای تکمیل اماکن ورزشی است، توافقاتی داشتیم و امیدواریم امسال تعداد زیرساخت هایی که می تواند به مجموعه زیرساخت های ورزش اضافه شود ، قابل توجه باشد.

فرامرزیان در ادامه استفاده از ظرفیت ها برای تکمیل پروژه ها را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: برای استفاده از ظرفیت‌های قانونی مثل همکاری خیرین ورزشی و اقداماتی که در زمینه فروش اماکن ورزشی که مورد نیاز نیست و به منظور این که منابع بازگردد و صرف فعالیت‌های ورزشی و تکمیل اماکن ورزشی شود توافقاتی داشتیم.

وی ادامه داد: در این گردهمایی مجموعه مسائل مالی و اداری و منابعی را که بتوانیم صرف ورزش کنیم تا اقدامات مورد نیاز در قالب زمان مشخص صورت گیرد و مردم بتوانند از فرصت های ورزش همگانی استفاده کنند و بهره مندی لازم را داشته باشند مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

فرامرزیان یکی دیگر موضوعات این گردهمایی را ایجاد سامانه های دسترسی مردم به اطلاعات به منظور تکریم ارباب رجوع و ایجاد سامانه های اطلاع‌رسانی دانست و گفت: اقداماتی هم در این زمینه انجام و چند سامانه فعال شده است و امیدواریم فعالیت های وزارت ورزش و جوانان بتواند در این زمینه فعال شود.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه وزارت ورزش و جوانان اهمیت تکمیل خانه های جوان را مورد توجه قرار داد و گفت: برای تکمیل و ساخت خانه های جوان بحث هایی در گردهمایی داشتیم و از محل اعتباراتی که موجود است، تامین خواهد شد.

این معاون وزیر تاکید کرد : مجموعه اقداماتی که در معاون توسعه مدیریت و منابع انجام می شود برای تسهیل در روند فعالیت های حوزه جوانان و امور ورزش است.

فرامرزیان با بیان اینکه تاکنون ٤ مرحله پرداختی به فدراسیون ها داشتیم توضیح داد: در ارتباط با ورزشکارانی که سهمیه المپیک می گیرند و می خواهند در این زمینه فعالیت کنند ، بر اساس مصوبه ستاد عالی بازی ها دغدغه ای برای هزینه هایشان نداشته باشند و بر اساس همان مصوبه اقدام می کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان گفت : منابع قابل توجهی هم به استان ها در ارتباط با المپیاد ورزشی اختصاص دادیم و انشالله به زودی به دست آنها می رسد تا استعدادهای جدید شناسایی و مشکلات ورزشکارانی که در این راستا فعالیت می کنند ، رفع و رجوع شود.

نظر شما