پایان رقابت های چوگان قهرمانی کشور؛

نقش جهان فاتح رقابت‌های دکوکاپ

۱۳۹۸/۰۵/۲۵ - ۲۲:۰۰:۰۵
کد خبر: ۸۸۵۴۹۸
نقش جهان فاتح رقابت‌های دکوکاپ
تیم چوگان نقش جهان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در رقابت های جام دکوکاپ با برتری مقابل تیم کاسپین باشگاه شهدا به مقام قهرمانی رسید.

 به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون چوگان، این رقابت ها باسطح هندیکاپ ۲ تا ۶، ۲۵ مردادماه در زمین چوگان شهدا آغاز شد و تیم نقش جهان پس از انجام چهار چوکه ۷ دقیقه ای با نتیجه ۷ بر ۳ برابر تیم کاسپین به برتری رسید و جام قهرمانی را از آن خود کرد.

نفرات تیم نقش جهان بهنام اشراق، امیرحسین حسینی، محمدرضا بهبودی و امیررضابهبودی صاحب گوی و میدان بودند.

همچنین در تیم کاسپین پامپا و دیوید (هردو ازآرژانتین)، مهدی نایبی و امیر مقصودی بازی کردند. علاوه براین در دیدار رده‌بندی نیز تیم های پاسارگاد و قصرفیروزه به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم پاسارگاد پس از انجام چهار چوکه با نتیجه  ۸ بر ۳ به برتری رسید و عنوان سوم این مسابقات را کسب کرد.

عبدالله صبری، مهدی پورسعادتی، امیرعلی ذوالفقاری و رضا بهبودی نیز برای تیم پاسارگاد بازی کردند.

برگزاری آیین شاهنامه خوانی از نکات جالب توجه این دیدارها بود و اجرای دف و سورنا که پس از به ثمر رسیدن هر گل نواخته می شد. مسئولین فنی این مسابقات اسب زال که مالک آن «حمزه ایلخانی زاده» ‌است، به عنوان بهترین اسب چوگانی این رقابت ها انتخاب نمودند. «محمدرضا داورزنی» معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزیر ورزش و جوانان، «معصومه ابتکار» معاون رئیس‌جمهوری در امور بانوان و خانواده، «ابراهیم نوزایی» رئیس فدراسیون چوگان، حسین پور مسئول تشریفات نهاد ریاست جمهوری و سایر مسئولان کشوری و لشکری از نزدیک این رقابت ها را دنبال نمودند.

نظر شما