مرتضی محصص:

کلاس‌های آموزشی باید تداوم داشته باشد

۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۰۸:۵۹:۵۶
کد خبر: ۸۸۵۵۶۸
کلاس‌های آموزشی باید تداوم داشته باشد
محصص گفت: کلاس‌های آموزشی مختلفی را باید برای مربیانمان برگزار کنیم تا این افراد با فراگیری آخرین اطلاعات و دانش به روز فوتبال، بتوانند در راستای موفقیت گام بردارند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مرتضی محصص در حاشیه برگزاری این کلاس دانش افزایی در گفتگویی در خصوص اهمیت برگزاری کلاس های دانش افزایی، اظهار داشت: وظیفه اصلی هر مربی و مدرس درس زندگی است، زیرا که فوتبال تنها تکنیک و تاکتیک نیست و باید همه مربیان به وظیفه بزرگ انسانی خود که همان درس اخلاق و زندگی در کنار ورزش است را قبول داشته باشند و سپس کار خود را آغاز کنند.

وی در ادامه در خصوص نقش این کلاس ها بر افزایش دانش مربیان گفت و افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی به افزایش دانش مربیان کمک می‌کند. مربیان در هر برهه‌ای نیاز به بروز رسانی علم فوتبالی خود دارند تا مرتبا با علم به روز دنیا آشنا شوند.

محصص ضمن تمجید از حضور مربیان بااستعداد در استان مازندران، بیان داشت: استعداد های زیادی در این استان حضور دارند که یقینا اگر به موفقیت های خودشان ادامه دهند، حرف های زیادی در آینده در سطح اول فوتبال کشور برای گفتن خواهند داشت.

وی در ادامه به توانایی بالای مربیان بانوان مازندران اشاره کرد و افزود: نباید از ظرفیت بانوان این استان به سادگی عبور کرد.مربیان خوبی در فوتبال بانوان مازندران حضور دارند که پتانسیل خوبی برای موفقیت و آینده فوتبال بانوان مازندران هستند.

محصص تأکید کرد: فوتبال بازی عقاید است. تاریخ همیشه نشان داده مربیان چه کارنامه‌ای دارند و باید زمان بگذرد تا بتوانیم به اهداف خود برسیم. باید برگزاری این کلاس‌های آموزشی تداوم داشته باشد تا بتوانیم از دانش‌های یکدیگر استفاده کنیم.

مدرس رسمی فدراسیون فوتبال کشورمان تصریح کرد: شاگردان و یا همان بازیکنان در واقع فرزندان ما هستند و تمام انتظار آن‌ها احترام، صداقت و تشویق به پشتکار است.

وی تأکید کرد: یک مربی مدرن باید به خیلی از مسائل مدرن روز دنیا اشراف داشته باشد، زیرا همان‌گونه گفتم فوتبال تنها تکنیک نیست بلکه ادغامی از آمادگی جسمانی، تغذیه، آنالیز و… است .

نظر شما