احسان جودکی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

قراردادم با پیکان یک‌ساله است/ خوشحالم شاگرد فرکی شدم/ پیکان چون هوادار ندارد با آرامش کار می‌کند!

۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۱۱:۲۸:۳۴
کد خبر: ۸۸۵۹۱۳
قراردادم با پیکان یک‌ساله است/ خوشحالم شاگرد فرکی شدم/ پیکان چون هوادار ندارد با آرامش کار می‌کند!
بازیکن تازه وارد تیم فوتبال پیکان گفت: به خانه خودم بازگشتم و همه سعی و تلاش خودم را انجام می‌دهم با کمک دیگر بازیکنان، پیکان بهترین نتیجه را در لیگ امسال بگیرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ احسان جودکی، بازیکن سابق مس کرمان و شاگرد جدید حسین فرکی، دیروز با حضور در هیات فوتبال تهران قرارداد خود را با تیم پیکان رسما امضا کرد.

جودکی بعد از امضای قرارداد در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار داشت: قرارداد من با پیکان یک‌ساله است و خیلی خوشحالم که امسال شاگرد حسین فرکی خواهم بود. با توجه به توافقی که انجام شد با مسئولین پیکان و نسبت به سنی که دارم قرار ما بر این شد که فعلا قرارداد ما یک‌ساله باشد و اگر هر دو طرف راضی بودیم سال دیگر بازهم قرارداد را تمدید کنیم. امسال به عنوان دفاج چپ و با شماره 3 در خدمت تیم پیکان خواهم بود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از تیم مس پیشنهادی برای تمدید قرارداد داشته است یا خیر؟ گفت: باشگاه مس برای تمدید قرارداد به من پیشنهاد داد ولی با توجه به اینکه این تیم در لیگ یک حضور دارد به این نتیجه رسیدم کارم را در لیگ برتر ادامه دهم. در سال‌های قبل نیز چند سال در تیم پیکان بودم و به نوعی می‌توان گفت به خانه خودم بازگشتم و همه سعی و تلاش خودم را انجام می‌دهم که با کمک دیگر بازیکنان، پیکان بهترین نتیجه را در لیگ امسال بگیرد.

جودکی خاطرنشان کرد: امسال پیکان از لحاظ بازیکن و فنی شرایط بهترین نسبت به سال قبل دارد و ما نیز همچون تیم‌های دیگر برای کسب سهمیه آسیایی می‌جنگیم. همه مجموعه پیکان با انگیزه مضاعف برای کسب بهترین نتیجه تلاش خواهند کرد. حُسن پیکان نسبت به تیم‌های پرطرفدار کشور این است که ما هوادار نداریم و همین مسئله به تیم آرامش می‌دهد.

بازیکن تازه وارد پیکان همچنین درخصوص تعویق ایجاد شده برای شروع لیگ تصریح کرد: بازیکنان دو ماه است مشغول تمرین هستند و بدن‌ها فرسایشی شده و اگر به همین صورت بخواهد پیش برود ممکن است بازیکنان با مصدومیت مواجه شوند.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا طلبی از باشگاه مس کرمان دارد یا خیر؟ گفت: خوشبختانه با باشگاه مس تسویه کامل کردم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز