مریم ایزدبین در گفتگو با خبرگزاری برنا:

مجبور شدم از تیم‌ ملی دور باشم/ برای حضور در غرب آسیا در اوج آمادگی هستیم

۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۱۰:۳۱:۲۷
کد خبر: ۸۸۵۹۸۴
مجبور شدم از تیم‌ ملی دور باشم/ برای حضور در غرب آسیا در اوج آمادگی هستیم
عضو تیم‌ملی بسکتبال پنج نفره بانوان گفت: سال گذشته برای حضور در اردوهای تیم‌ملی مجبور شدم برای مدتی از بسکتبال دور باشم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مریم ایزدبین، عضو تیم‌ملی بسکتبال پنج نفره بانوان، درباره شرایط تیم برای حضور در مسابقات غرب آسیا در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: از تعطیلات عید تمرینات را شروع کردیم خوشبختانه همه چیز خوب است و تیم در اوج آمادگی است. تا به امروز که فکر می‌کنم اردوی آخرمان باشد تمرینات روند خوبی داشته و هر اردو بهتر از اردوی قبل بوده و امیدوارم بتوانیم نمایش خوبی هم درغرب آسیا داشته باشیم.

او درباره انتخاب متشرعی به عنوان سرمربی تیم‌ملی  گفت: به نظرم متشرعی حرفه‌ای‌ترین سرمربی ایران است. خوشحالم در این مدت در کنار این سرمربی تمریناتم را پیگیری کردم.

ایزدبین در پاسخ به این سوال که شما سال گذشته در رشته رزمی (کیک بوکسینگ) فعالیت داشتید ولی امسال به اردوهای تیم ملی بسکتبال دعوت شدید؟! توضیح داد: من سال گذشته در اردوهای تیم ملی کیک بوکسینگ بودم ولی امسال تصمیم گرفتم به بسکتبال برگردم. سال قبل در دور رفت مسابقات برای تیم ساسان کرمان بازی کردم ولی برای دور برگشت برای حضور در اردوهای تیم‌ملی مجبور شدم برای مدتی از بسکتبال و تیم ملی دور باشم.

او در پایان افزود: ولی در حال حاضر تنها هدفم فعالیت در بسکتبال و حضور در تیم‌ملی است و قطعا برای رسیدن به ترکیب اصلی تمام تلاشم را به کار می‌گیرم ولی این بستگی به سرمربی دارد که برای غرب آسیا چه بازیکن‌هایی در ترکیب باشند.

نظر شما
پرونده ویژه