مهدی علیزاده در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تلاش در زمین ورزش نوعی جنگیدن است/ برای پارالمپیک ۲۰۲۰ هدف دارم/ برخی عدم مدیریت‌ها شرایط را سخت کرده است

۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۰۸:۲۰:۳۳
کد خبر: ۸۸۶۰۱۴
تلاش در زمین ورزش نوعی جنگیدن است/ برای پارالمپیک ۲۰۲۰ هدف دارم/ برخی عدم مدیریت‌ها شرایط را سخت کرده است
پرتاب‌گر جانباز ایران گفت: تحمل وجود عدم مدیریت‌ها در کشورمان، خیلی سخت‌تر از آن زمانی است که باید برای دفاع می‌رفتیم و می‌جنگیدیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مهدی علیزاده، ورزشکار آزاده و جانباز ایران که مدال طلا پرتاب نیزه و مدال برنز پرتاب وزنه بازی‌های پاراآسیایی 2018 جاکارتا را در کارنامه خود دارد، در حاشیه مراسم رونمایی از مستند و تن من که زندگی‌نامه او است در گفتگو با خبرنگار برنا در خصوص فعالیت خود در عرصه ورزشی بیان کرد: خداوند انسان را محدود قرار نداده است، یعنی انسان باید از لحظه به لحظه عمر و زندگی‌اش بهره‌مند شود. یک زمانی لازم بود به خاطر دفاع مقدس برویم تا هم کشورمان را حفظ کنیم و هم برای حفظ آرمان و ارزش‌ها تلاش کنیم.

وی افزود: به هر صورت آن زمان حضور در جامعه لازم بود و امروز لازم است آن پرچمی که از قبل در دوران جوانی برایش تلاش کردیم که پایین نیاید و کشور به دست هرکسی نیفتد، الان باید تلاش بیشتری کنیم تا به افتخارآفرینی کشور بپردازیم.

علیزاده عنوان کرد: آن دوره جنگ و اسارت سختی‌های خاص خود و خستگی‌های جسمانی داشت اما الان سخت‌تر است، چون الان وقتی می‌بینیم در کشورمان عدم مدیریت‌ها وجود دارد و کشور دچار مشکلات خاصی است، خیلی سخت‌تر از آن زمانی است که باید برای دفاع می‌رفتیم و می‌جنگیدیم. شما یک ساختمان را راحت نمی‌توانید بسازید اما در 10 دقیقه با یک بولدوزر خراب می‌شود. کشور آن زمان حفظ شد اما الان عدم مدیریت‌ها کشور را مقداری تحت فشار قرار داده و الان تحملش سخت‌تر است.

پرتابگر جانباز در پایان گفت: پارالمپیک جهانی چیزی نیست که بخواهیم پیش‌بینی کنیم و حرفی بزنیم. در پاراالمپیک هدف دارم و هدفم این است که به افتخارات کشورم بیافزایم، برای این امر با تمام وجودم تلاش می‌کنم و هرچه در توان دارم می‌‌گذارم اما باقی آن خواست خداست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز