ناصر محمدخانی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

سن برای سیدجلال یک عدد است/ دربی در هفته چهارم را به فال نیک می‌گیرم/ در هیچ کجای دنیا بازی افتتاحیه بدون تماشاگر برگزار نمی‌شود!

۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۱۳:۲۴:۰۷
کد خبر: ۸۸۶۰۴۷
سن برای سیدجلال یک عدد است/ دربی در هفته چهارم را به فال نیک می‌گیرم/ در هیچ کجای دنیا بازی افتتاحیه بدون تماشاگر برگزار نمی‌شود!
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: بنده نمی‌دانم در کجای دنیا بازی افتتاحیه و هفته نخست بدون حضور تماشاگران‌ برگزار می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ ناصر محمدخانی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، درباره آخرین وضعیت پرسپولیس در آستانه آغاز لیگ نوزدهم به خبرنگار برنا گفت: بنده نمی‌دانم در کجای دنیا بازی افتتاحیه و هفته نخست بدون حضور تماشاگران‌ برگزار می شود. امیدوارم فدراسیون فوتبال در این‌باره تصمیم صحیحی اتخاذ کند و تماشاگران بیایند و شاهد بازی جذاب و زیبا باشیم.

مهاجم اسبق سرخ‌پوشان پایتخت درباره حضور جونیور در پرسپولیس نیز عنوان کرد: اگر پرسپولیس در این فصل به دنبال حضور قدرتمند در لیگ برتر، لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی است، نیاز دارد که علاوه بر 13- 14 بازیکن اصلی بازیکنانی تراز اول هم روی نیمکت داشته باشد تا رقابت میان بازیکنان باعث شود بهترین‌ها درون زمین قرار بگیرند. در مورد این بازیکن برزیلی هم او باید بیاید و با تیم تمرین کند و پس از هماهنگی از هفته‌های آینده در ترکیب قرار بگیرد.

محمدخانی با اشاره به اهمیت حمایت از بازیکنان و کالدرون گفت: هیچ‌کس در فوتبال نمی‌ماند، همه می‌آیند و چند وقتی میهمان نام بزرگ پرسپولیس هستند و بعد هم می‌روند. برانکو هم 4 سال در تیم زحمت کشید و نتایج بسیار خوبی نیز کسب کرد و حالا هم رفته و کالدرون جایگزین او شده است. در حال حاضر و در آستانه لیگ هیچ چیز مهمتر از حمایت هواداران از کالدرون و بازیکنان نیست و باید مانند برانکو از این مربی هم حمایت شود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به حفظ شاکله تیم خاطرنشان کرد: بسیار امیدوارم پرسپولیس امسال با توجه به مهره‌هایی که دارد بتواند در لیگ و جام حذفی قهرمان شود و البته دل هواداران را نیز در آسیا شاد کند، ما توانستیم در سال‌های قبل به فینال لیگ قهرمانان صعود کنیم و معتقدم دوباره می‌توانیم این کار را انجام دهیم.

محمدخانی پیرامون برگزاری دربی در هفته چهارم اظهار داشت: همیشه دربی یک بازی حساس بود و در هفته های هفتم و هشتم برگزار می‌شد و شاید هم این بار برای پرسپولیس بهتر باشد که در این هفته بازی کند، به شخصه این بازی در هفته چهارم را به فال نیک می‌گیرم. ابتدا امیدوارم یک بازی جذاب ببینیم و در پی آن هم برنده سرخ‌پوشان باشد.

کاپیتان اسبق پرسپولیس درباره بحث حضور سیدجلال و کاپیتانی تیم تصریح کرد: کاپیتان تیم با تجربه‌ترین بازیکن است و کاپیتان اول پرسپولیس سیدجلال حسینی است. سن فقط یک عدد است و شما شک نکنید اگر حسینی توانایی بازی کردن را نداشت، کالدرون او را کنار می‌گذاشت و بی‌تردید او هم می‌داند سیدجلال یک رهبر خوب و ایده‌آل درون زمین است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز