حسن روشن در گفتگو با خبرگزاری برنا:

استقلال به آرامش نیاز دارد/ کمیته فنی افراد فنی‌ می‌خواهد، نه پسرخاله/ استراماچونی اگر قرارداد دارد کجا می‌تواند برود!

۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۰۹:۳۸:۱۷
کد خبر: ۸۸۶۰۵۴
استقلال به آرامش نیاز دارد/ کمیته فنی افراد فنی‌ می‌خواهد، نه پسرخاله/ استراماچونی اگر قرارداد دارد کجا می‌تواند برود!
پیشکسوت باشگاه استقلال تهران گفت: معتقدم استراماچونی مربی خوبی است که حاضر نیست با هر شرایط بلبشویی کار کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ حسن روشن، پیشکسوت استقلال، درباره آخرین وضعیت این تیم و مشکلاتی پیش آمده بین استراماچونی و باشگاه به خبرنگار برنا گفت: از ریز مسائل خبر ندارم و این ضعف روابط عمومی باشگاه است که مسائل و مشکلات را برای هواداران به صورت روشن و شفاف مطرح نمی‌کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این موضوع که استراماچونی را در آستانه لیگ استقلال را تحت فشار قرار دهد صحیح است؟ گفت: ابتدا باید بگویم هواداران در درجه اول و بعد هم پیشکسوتان حق دارند همه چیز را بدانند. متاسفانه استقلال در شرایطی کار می‌کند که شخص تصمیم‌گیری می‌کند. بنده یک سوال دارم؛ این تیم را چه کسی بسته است؟ چرا کمیته فنی باشگاه نباید فعال باشد؟ کمیته فنی که حکم بگیرد و تشکیل جلسه دهد. آن‌وقت اگر مدیرعامل دو هفته نباشد و معاون او هم مریض باشد در عملکرد تیم مشکلی پیش نمی‌آید. مشکل استقلال این است که کمیته‌ها در این باشگاه بزرگ فعال نیستند. محمد مومنی از طریق دوستانش در شهرداری برای استقلال کارهای زیادی را انجام داد و در آخر از طریق رسانه‌ها متوجه شد دیگر رئیس آکادمی نیست. بنده در همین آکادمی استقلال گفتم خسته شدم و سال‌ها پیش کنار رفتم.

مهاجم اسطوره‌ای استقلال در ادامه اظهار داشت: اگر استراماچونی قرارداد دارد کجا می‌تواند برود؟ اگر معاون حقوقی قرارداد او را بسته چگونه می‌خواهد این قرارداد را فسخ کند؟ البته من معتقدم استراماچونی مربی خوبی است که حاضر نیست با هر شرایط بلبشویی کار کند. البته استراماچونی یک نقطه قوت دارد آن هم این است که جوان است و انگیزه دارد و یک نقطه ضعف و آن هم این است که دو سال قبل از استقلال بیکار بود. به هرحال خدای ناکرده استقلال نتیجه نگیرد استراماچونی حداقل حرفی که می‌زند این است که این تیم را من نبسته‌ام.

روشن در پاسخ به این سوال که بهترین راه در این فرصت کم چیست؟ عنوان کرد: باید کمیته فنی تشکیل شود، نه از پسرخاله و دخترخاله استفاده کنیم. همه می‌دانند در استقلال افراد فنی چه کسانی هستند. تیم نیاز به آرامش دارد و با اینکه بنده به مدیریت انتقاد زیادی دارم اما باشگاه بزرگ استقلال باید در این چند روزه آرامش داشته باشد. امیدوارم بنده اشتباه کنم و آقایان درست بگویند. حداقل دل هوادار شاد شود، با شادی آنها ما هم شاد می‌شویم.

بازیکن پیشین تیم ملی در پایان خاطرنشان کرد: در استقلال دو کمیته باید با حضور اهالی فن تشکیل شود تا کار نظم پیدا کند، نخست کمیته فنی و دوم کمیته انضباطی. در پایان بازهم تاکید می‌کنم امیدوارم استقلال بتواند با استراماچونی موفق باشد و از هواداران هم می‌خواهم از تیم حمایت کنند تا این تیم با آرامش بیشتری لیگ را شروع کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز